Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Det er lidt pudsigt det lige er i dag jeg ser denne tråd.. For jeg varr i bad 2 gange tidligt imorges....... kl 06 og igen kl 7:30... Af samme grund som dig, og jeg er ikke engang gravid!!! jeg havde bare diarre.... fy for pokker... Jeg var mega mega flov og pinlig, og har måtte ligge både trusser, sengetøj, lagen og skånemadras til vask.. Og alt sammen var gange 2!!! Så kender virkelig godt følelsen... Jeg tror bestemt at det er babyen der ligger og presser på.. det fik vi af vide da vi var til fødselsforberedelses foredrag.. Det er ganske normalt... Men ellers er det også sådan at mange får diarre op til en fødsel, simpelthen fordi krooppen rydder ud inden fødslen.. Opkast er også velkendt (har jeg hørt)... Men mon ikke det bare er en gang mave influenza eller lign... men jeg ville nok alligevel lige holde lidt ekstra øje med kroppen de næste dage, måske lige mærke en ekstra gang efter hvis du mærker noget du ikke plejer.. better safe than sorry ikk? Håber det var sidste gang vi begge skulle opleve det... og håber ikke det har noget med fødsel at gøre, hvilket jeg heller ikke tror det er.. Knus fra
Det er lidt pudsigt det lige er i dag jeg ser denne tråd.. For jeg varr i bad 2 gange tidligt imorges....... kl 06 og igen kl 7:30... Af samme grund som dig, og jeg er ikke engang gravid!!! jeg havde bare diarre.... fy for pokker... Jeg var mega mega flov og pinlig, og har måtte ligge både trusser, sengetøj, lagen og skånemadras til vask.. Og alt sammen var gange 2!!! Så kender virkelig godt følelsen...
Jeg tror bestemt at det er babyen der ligger og presser på.. det fik vi af vide da vi var til fødselsforberedelses foredrag.. Det er ganske normalt... Men ellers er det også sådan at mange får diarre op til en fødsel, simpelthen fordi krooppen rydder ud inden fødslen.. Opkast er også velkendt (har jeg hørt)... Men mon ikke det bare er en gang mave influenza eller lign... men jeg ville nok alligevel lige holde lidt ekstra øje med kroppen de næste dage, måske lige mærke en ekstra gang efter hvis du mærker noget du ikke plejer.. better safe than sorry ikk?
Håber det var sidste gang vi begge skulle opleve det... og håber ikke det har noget med fødsel at gøre, hvilket jeg heller ikke tror det er..
Knus fra
Tak for svar, ja det var nu man så godt kunne bruge den fødselsforberedelse som først kommer 2 uger før termin. Men ja jeg håber også det er sidste gang vi begge har oplevet det. Har intet være siden, ud over lidt svag maverumlen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nogle kan godt få diaré op til at de skal føde, men du kan jo også godt bare have fået lidt med maven, som du jo også understreger du har haft.Så få dig lidt cultura og evt ægte coca cola i morgen, mon så ikke det retter op på maven igen.Og så tillader jeg mig lige at fnise lidt. Havde engang en medarbejder, der ringede meget sent på arbejdet og undskyldte meget at han ikke kom, men hvergang han havde grebet røret for at ringe sig syg, skulle han afsted igen, og 2 gange nåede han ikke derud, så han måtte hele rumlen igennem med bad og rent tøj. Så jeg føler meget med dig..tror de fleste før eller siden får prøvet den situation.God bedringKærligstSussie
Det skal du ikke være ked af, jeg prøvede det hele to gange, og begge gange var midt ude på gaden IN PUBLIC!!! Heldigvis var der ikke nogen, der opdagede det
SussieThyssen skriver: Nogle kan godt få diaré op til at de skal føde, men du kan jo også godt bare have fået lidt med maven, som du jo også understreger du har haft.Så få dig lidt cultura og evt ægte coca cola i morgen, mon så ikke det retter op på maven igen.Og så tillader jeg mig lige at fnise lidt. Havde engang en medarbejder, der ringede meget sent på arbejdet og undskyldte meget at han ikke kom, men hvergang han havde grebet røret for at ringe sig syg, skulle han afsted igen, og 2 gange nåede han ikke derud, så han måtte hele rumlen igennem med bad og rent tøj. Så jeg føler meget med dig..tror de fleste før eller siden får prøvet den situation.God bedringKærligstSussie
Tusind tak for svar, håber også at det var en engangsoplevelse, og håber ikke det bliver lige som med din stakkels kollega
Anonym skriver: Det skal du ikke være ked af, jeg prøvede det hele to gange, og begge gange var midt ude på gaden IN PUBLIC!!! Heldigvis var der ikke nogen, der opdagede det
Hehe altid noget jeg var derhjemme, for lyder ikke rart, at opleve sådan noget, når man er ude
Anonym skriver: Hehe altid noget jeg var derhjemme, for lyder ikke rart, at opleve sådan noget, når man er ude
Nej, det var da bestemt ikke rart, og i lang tid efter turde jeg ikke tale med nogen om det, men nu, mange år senere, kan jeg grine af det, og undre mig over hvorfor jeg ikke bare sagde det til nogen med et smil på læben!
Anonym skriver: Nej, det var da bestemt ikke rart, og i lang tid efter turde jeg ikke tale med nogen om det, men nu, mange år senere, kan jeg grine af det, og undre mig over hvorfor jeg ikke bare sagde det til nogen med et smil på læben!
hmm ja jeg kan godt følge sig, synes nok bare det var pinligt, fordi jeg slet ikke kunne styre det. Men ja, man gør jo selvfølgelig ikke den slags med vilje
Anonym skriver: Kaster ikke op, så synes også det var underligt, for kom bare lige pludseligt, og undrede mig når der "kun" er ca 6 uger til termin
Kaster ikke op, så synes også det var underligt, for kom bare lige pludseligt, og undrede mig når der "kun" er ca 6 uger til termin
hehe, nu er det her ikk en sart tråd, men da jeg lå og skulle vente på min stik pille for a blive sat igang der var vi nere i kiosken på hillerød sygehus og jeg fik den absolut lækreste kyllinge salat...!!! 20 min seneres så jeg den igen... øv øv, men min jm sagde a det var fordi jeg skulle til a føde nu... jeg var åben og de tog vandet og op kom min mad..!!! 17 timer efter kom baby,,..!!!
Anonym skriver: hmm ja jeg kan godt følge sig, synes nok bare det var pinligt, fordi jeg slet ikke kunne styre det. Men ja, man gør jo selvfølgelig ikke den slags med vilje
Det er da pinligt, når man står i det, men bagefter er det lidt sjovt. Det bekræfter os jo bare i, at vi er mennesker, at vi er skrøbelige, og.. det sker for mange flere, end man tror
Anonym skriver: Det er da pinligt, når man står i det, men bagefter er det lidt sjovt. Det bekræfter os jo bare i, at vi er mennesker, at vi er skrøbelige, og.. det sker for mange flere, end man tror
ja må da indrømme, jeg er glad for ikke at være ene om det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128