Hvor er det pinligt- råd modtages meget gerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Anonym

Anonym skriver:

ja må da indrømme, jeg er glad for ikke at være ene om det

Er du bestemt ikke, så bare grin lidt af det, og pust lettet ud. Det sker for de fleste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Anonym trådstarter

PernilleB skriver:

hehe, nu er det her ikk en sart tråd, men da jeg lå og skulle vente på min stik pille for a blive sat igang der var vi nere i kiosken på hillerød sygehus og jeg fik den absolut lækreste kyllinge salat...!!! 20 min seneres så jeg den igen... øv øv, men min jm sagde a det var fordi jeg skulle til a føde nu... jeg var åben og de tog vandet og op kom min mad..!!! 17 timer efter kom baby,,..!!!

Hehe ja og det eneste jeg tænker er uuuhhhmmm kyllinge salat

Anmeld

16. januar 2011

Cris

Sådan har jeg aldrig haft, men jeg kan ikke se noget problem, det er vores kropfunctioner og der er ikke noget flow i det... Jeg tissede tit i bukserne efter fødsel og indtil det hele blev godt på plads igen, men der er hellere ikke nogle der plejer at fortælle det så åben... 

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er du bestemt ikke, så bare grin lidt af det, og pust lettet ud. Det sker for de fleste

tak

Anmeld

16. januar 2011

PernilleB

Anonym skriver:

Hehe ja og det eneste jeg tænker er uuuhhhmmm kyllinge salat

hehe.... sidder og gufler pastasalat med kylling og bacon lige nu...

UDEN DRESSING, for den jeg købte havde fået frost og det bliver man dårlig a..!!!! øvøv

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

PernilleB skriver:

hehe.... sidder og gufler pastasalat med kylling og bacon lige nu...

UDEN DRESSING, for den jeg købte havde fået frost og det bliver man dårlig a..!!!! øvøv

hvor lækkert, bliver helt sulten nu hvorfor har jeg ikke en gang sprød salat med bacon og div

Anmeld

16. januar 2011

Lou87

Anonym skriver:

Der er mulighed for at svare anonymt til dette indlæg

Ja jeg må indrømme at det at være gravid, i den grad også har sine bagsider, jeg har nu oplevet for første gang siden jeg var lille, direkte at skide i bukserne

Kunne bare mærke jeg skulle på toilet, og nåede ikke engang ud på toilettet, så var uheldet sket Det gik simpelthen så stærkt. Har da haft en enelse skidt mave de sidste par dage, men afføringen har været normal, i modsætning til denne gang hvor det var gået over i diarré. Jeg har ca 6 uger til termin, og tænker lidt om dte kan være fordi presser dernede, da jeg har haft en del smerter da den lille er ved at sætte sig ned i bækkenet, men frygter jo også lidt, om det kan være tegn på snart at gå i fødsel.

jeg synes jo bare det er både ultimativt pinligt, og ulækkert, og er lykkelig for at det var derhjemme, og vi ikke havde gæster

nogle gode råd, da jeg frygter lidt det kan ske igen, andre som kender til det, og kan det være tegn på snarlig fødsel

Lyder bestemt ikke rart nej..
Du kan nok kun glæde dig over du ikk har længe igen, så du kan holde dig "indedøre" de dage du er usikker
Men ellers prøv og hør lægen ?? Kan jo være en alm virus der er i omløb også.. Jeg blev også ramt af en voldsom roskilde syge da jeg var gravid hvor jeg heller ikk nåede på toilettet.

Men tror bestemt også godt det kan ha noget med bækkenet og gøre.. for jeg kan huske at jeg næsten hele den sidste måned op til jeg fødte... (dvs normal tid to måneder før da jeg fødte en måned for tidlig) ...rendte på toilet hver time, til hveranden om natten!!!
Spørg liiiiii om jeg var søvning.. for inden man fik lagt sig til rette med den store mave og faldt i søvn igen, vågnede man jo næsten igen og sku op og tisse igen igen.. suk hehe.
Men fik så at vide ved min indlæggelse li før de satte mig igang, hvor de undersøgte mig at det ku ha haft noget at gøre med at min datter stod hele 5 cm fra nede i bækkenet hvor man normalt når man er i fødsel og er klar til og føde det kun står 10 cm nede!!

Anmeld

16. januar 2011

PernilleB

Anonym skriver:

hvor lækkert, bliver helt sulten nu hvorfor har jeg ikke en gang sprød salat med bacon og div

hihi, sorry... men på det punkt der har jeg stadig min graviditets hormoner..!!! mad mad mad og mad..!!! hihi... kan du lidt sushi..??

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Lyder bestemt ikke rart nej..
Du kan nok kun glæde dig over du ikk har længe igen, så du kan holde dig "indedøre" de dage du er usikker
Men ellers prøv og hør lægen ?? Kan jo være en alm virus der er i omløb også.. Jeg blev også ramt af en voldsom roskilde syge da jeg var gravid hvor jeg heller ikk nåede på toilettet.

Men tror bestemt også godt det kan ha noget med bækkenet og gøre.. for jeg kan huske at jeg næsten hele den sidste måned op til jeg fødte... (dvs normal tid to måneder før da jeg fødte en måned for tidlig) ...rendte på toilet hver time, til hveranden om natten!!!
Spørg liiiiii om jeg var søvning.. for inden man fik lagt sig til rette med den store mave og faldt i søvn igen, vågnede man jo næsten igen og sku op og tisse igen igen.. suk hehe.
Men fik så at vide ved min indlæggelse li før de satte mig igang, hvor de undersøgte mig at det ku ha haft noget at gøre med at min datter stod hele 5 cm fra nede i bækkenet hvor man normalt når man er i fødsel og er klar til og føde det kun står 10 cm nede!!

Tak, vil prøve lægen hvis det bliver ved eller giver flere symptomer. indtil videre ser det ud til det var den ene gang, men tisse skal jeg ofte og også især om natten

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

PernilleB skriver:

hihi, sorry... men på det punkt der har jeg stadig min graviditets hormoner..!!! mad mad mad og mad..!!! hihi... kan du lidt sushi..??

det jeg har smagt har været godt, men kunne godt tænke mig at prøve, efter min graviditet at komme på en rigtig sushi restaurant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.