Hvor er det pinligt- råd modtages meget gerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.890 visninger
48 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. januar 2011

Anonym trådstarter

Der er mulighed for at svare anonymt til dette indlæg

Ja jeg må indrømme at det at være gravid, i den grad også har sine bagsider, jeg har nu oplevet for første gang siden jeg var lille, direkte at skide i bukserne

Kunne bare mærke jeg skulle på toilet, og nåede ikke engang ud på toilettet, så var uheldet sket Det gik simpelthen så stærkt. Har da haft en enelse skidt mave de sidste par dage, men afføringen har været normal, i modsætning til denne gang hvor det var gået over i diarré. Jeg har ca 6 uger til termin, og tænker lidt om dte kan være fordi presser dernede, da jeg har haft en del smerter da den lille er ved at sætte sig ned i bækkenet, men frygter jo også lidt, om det kan være tegn på snart at gå i fødsel.

jeg synes jo bare det er både ultimativt pinligt, og ulækkert, og er lykkelig for at det var derhjemme, og vi ikke havde gæster

nogle gode råd, da jeg frygter lidt det kan ske igen, andre som kender til det, og kan det være tegn på snarlig fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Rosa

Anonym skriver:

Ja jeg må indrømme at det at være gravid, i den grad også har sine bagsider, jeg har nu oplevet for første gang siden jeg var lille, direkte at skide i bukserne

Kunne bare mærke jeg skulle på toilet, og nåede ikke engang ud på toilettet, så var uheldet sket Det gik simpelthen så stærkt. Har da haft en enelse skidt mave de sidste par dage, men afføringen har været normal, i modsætning til denne gang hvor det var gået over i diarré. Jeg har ca 6 uger til termin, og tænker lidt om dte kan være fordi presser dernede, da jeg har haft en del smerter da den lille er ved at sætte sig ned i bækkenet, men frygter jo også lidt, om det kan være tegn på snart at gå i fødsel.

jeg synes jo bare det er både ultimativt pinligt, og ulækkert, og er lykkelig for at det var derhjemme, og vi ikke havde gæster

nogle gode råd, da jeg frygter lidt det kan ske igen, andre som kender til det, og kan det være tegn på snarlig fødsel

Jeg har faktisk hørt at det er meget normalt at få dårlig mave 2-3 dage før fødslen. Og forresten så er det da mere sjovt end pinligt - du gik jo bare i bad bagefter  Men jo - kan sagtens forestille mig at man er lidt ærgelig lige bagefter 

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Jeg har faktisk hørt at det er meget normalt at få dårlig mave 2-3 dage før fødslen. Og forresten så er det da mere sjovt end pinligt - du gik jo bare i bad bagefter  Men jo - kan sagtens forestille mig at man er lidt ærgelig lige bagefter 

Tak for svar, håber dog ikke det er fødslen som snart går igeng, har jo stadig lige knap 4 uger til jeg runder de magiske 37 uger.

Jeg synes stadig det er enormt pinligt, og ja bad var en nødvendighed bagefter, blev nok også bare overrasket, for kunne slet ikke styre det

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

Anonym skriver:

Tak for svar, håber dog ikke det er fødslen som snart går igeng, har jo stadig lige knap 4 uger til jeg runder de magiske 37 uger.

Jeg synes stadig det er enormt pinligt, og ja bad var en nødvendighed bagefter, blev nok også bare overrasket, for kunne slet ikke styre det

Måske baby lige har losset dig ned i tyktarmen?  Uanset hvad så krydser jeg fingre for at det bare var den ene gang og at din fødsel venter lidt endnu med at gå i gang 

Anmeld

16. januar 2011

PernilleB

Anonym skriver:

jeg prøveder det osse... du er ikk alene...

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Måske baby lige har losset dig ned i tyktarmen?  Uanset hvad så krydser jeg fingre for at det bare var den ene gang og at din fødsel venter lidt endnu med at gå i gang 

Tusind tak

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

PernilleB skriver:

jeg prøveder det osse... du er ikk alene...

Så er jeg en anelse mere rolig, et sted rart at vide man ikke er alene Gik du i fødsel kort tid efter eller? Kan man måske forvente lignende tilfælde igen

Anmeld

16. januar 2011

Anonym

Det er lidt pudsigt det lige er i dag jeg ser denne tråd.. For jeg varr i bad 2 gange tidligt imorges....... kl 06 og igen kl 7:30... Af samme grund som dig, og jeg er ikke engang gravid!!! jeg havde bare diarre.... fy for pokker... Jeg var mega mega flov og pinlig, og har måtte ligge både trusser, sengetøj, lagen og skånemadras til vask.. Og alt sammen var gange 2!!! Så kender virkelig godt følelsen...

Jeg tror bestemt at det er babyen der ligger og presser på.. det fik vi af vide da vi var til fødselsforberedelses foredrag.. Det er ganske normalt...
Men ellers er det også sådan at mange får diarre op til en fødsel, simpelthen fordi krooppen rydder ud inden fødslen.. Opkast er også velkendt (har jeg hørt)... Men mon ikke det bare er en gang mave influenza eller lign... men jeg ville nok alligevel lige holde lidt ekstra øje med kroppen de næste dage, måske lige mærke en ekstra gang efter hvis du mærker noget du ikke plejer.. better safe than sorry ikk?

Håber det var sidste gang vi begge skulle opleve det... og håber ikke det har noget med fødsel at gøre, hvilket jeg heller ikke tror det er..

Knus fra

Anmeld

16. januar 2011

PernilleB

Anonym skriver:

Så er jeg en anelse mere rolig, et sted rart at vide man ikke er alene Gik du i fødsel kort tid efter eller? Kan man måske forvente lignende tilfælde igen

nej jeg var ikk vildt langt henne... meeeeeen, hvis du osse kaster  op efter hver ting du indtager kunne det måske være det... eller madforgiftning... men snak med lægen hvis det bliver ved...

Anmeld

16. januar 2011

Anonym trådstarter

PernilleB skriver:

nej jeg var ikk vildt langt henne... meeeeeen, hvis du osse kaster  op efter hver ting du indtager kunne det måske være det... eller madforgiftning... men snak med lægen hvis det bliver ved...

Kaster ikke op, så synes også det var underligt, for kom bare lige pludseligt, og undrede mig når der "kun" er ca 6 uger til termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.