Hvor sociale har babyer brug for at være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Tulle28

Hvis din datter er lidt følsom i forvejen, ser jeg bestemt ikke noget problem i at hun er derhjemme med dig og hendes bedste. Tror ikke nødvendigvis børn har et stort behov for at være meget sociale - tror måske mere det er et behov, vi voksne tillægger dem.

Jeg selv var et lidt forsigtigt og genert barn. Jeg har aldrig gået i vuggestue, men var hjemme hos min moar til jeg var gammel nok til at komme i (halvdags)børnehave. Og jeg har ikke taget skade 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Koen.

Eva. skriver:

Nej for pokker....man får jo kun passet så små børn ude fordi man ikke selv kan.. så bare nyd det alt det du kan, og så er hun dobbelt styrket når hun skal ud engang..

ja, åh sidder helt med et smil på, ved tanken om alt den tid jeg nu kan have med hende

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

lillespurv20 skriver:

ja, åh sidder helt med et smil på, ved tanken om alt den tid jeg nu kan have med hende

Det skal du også gøre...og når du møder mennesker der ikke forstår dig, for det kommer du til...så må du tænke at de sikkert misunder dig...tror mange gerne ville have mere tid med deres børn og især så små børn...så nyd det og hold hovedet højt, du giver dit barn de bedste betingelser..

Anmeld

16. januar 2011

Laulund87

lillespurv20 skriver:

Det skal jeg nok Hun har desværre haft meget mere brug for tryghed siden, men hun må os have følt sig meget svigtet i den situation

Åhh jeg får helt ondt i maven på hendes vegne

Anmeld

16. januar 2011

Tulle28

lillespurv20 skriver:

Åh er glad for at det er en god løsning, var nok lidt bange for at isolere hende for meget

uh ja, det er frygteligt, overvejer meget at vente med at sende hende ud til hun skal i børnehave, for jeg skal læse de næste 4 år via fjernstudie så har muligheden for det, men ved ikke om det er en skør ide

Tror desværre det er de færreste forundt, men er sikker på at rigtig mange ville ønske de kunne være sammen med deres børn så længe... Du skal gøre det som DU synes er det rigtige for dig og Lærke!

Anmeld

16. januar 2011

Koen.

dorthemus skriver:

Tusind tak  Jeg er simpelthen grædefærdig over, at det er lige om lidt...forstår ikke hvor tiden blev af!!!!

Held og lykke med det hele

Nej tiden flyver bare afsted alt for hurtigt her planlægges 1 års fødselsdag allerede

tak

Anmeld

16. januar 2011

Koen.

Eva. skriver:

Det skal du også gøre...og når du møder mennesker der ikke forstår dig, for det kommer du til...så må du tænke at de sikkert misunder dig...tror mange gerne ville have mere tid med deres børn og især så små børn...så nyd det og hold hovedet højt, du giver dit barn de bedste betingelser..

tak det vil jeg gøre

Anmeld

16. januar 2011

Koen.

Tulle28 skriver:

Tror desværre det er de færreste forundt, men er sikker på at rigtig mange ville ønske de kunne være sammen med deres børn så længe... Du skal gøre det som DU synes er det rigtige for dig og Lærke!

ja, der var nok mange der ville ønske en barsel varede længere eller de havde mulighed få færre arbejdstider

Jeg tror det bedste er at hun bliver hjemme hos mig og hendes bedste

Anmeld

16. januar 2011

Koen.

Laulund87 skriver:

Åhh jeg får helt ondt i maven på hendes vegne

ja min samvittighed er os sort som kul

Anmeld

16. januar 2011

SussieThyssen

super, ih ville så gerne have hende med ud at svømme men hun kan ikke tåle klor og min hud er heller ikke vild med det

Du kan jo undersøge om der skulle være et saltvadsbassin i nærheden af hvor I bor.
Jeg kan heller ikke tåle klor, og det kunne min ældste heller ikke, så jeg kender problemet.
Men vi fandt et saltvandsbassin, hvor vi så kunne være..og det var herrefedt.
Jeg ved de findes i svømmehaller rundt om.

Mht beskæftigelse..så har mine to ældste aldrig været i dagpleje, dvs den ældste var det i 2 mdr, men jeg tog hende så ud og fik ung pige til hende i stedet.
Nr 2 havde ung pige og kom seenere i legestue et par gange om ugen.
Nr 1 er aldrig ellers blevet passet ude, hun var hjemme lige indtil hun skulle i skole.
Naturligvis fik hun legekammerater, da hun kom i den alder og legede med venners og ´naboers børn, men ellers så var hun hjemme.
Så har du mulighed for at tage den bette i legestue er det fint.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.