Hvor sociale har babyer brug for at være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

dorthemus

lillespurv20 skriver:

nemlig! men dp-mor og dp-pædagogen er meget gode venner, noget med middag og fælles hjælp til reperationer af huse ovs. fortalte de da vi var til første møde der ude, så ikke sikkert hun troede mig

Hvor er det klamt og rystende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Laulund87

lillespurv20 skriver:

åh det var måske en god ide For tænk hvis det sker for andre børn

Ja nemlig, synes slet ikke hun skal slippe afsted med det!

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

lillespurv20 skriver:

Åh er glad for at det er en god løsning, var nok lidt bange for at isolere hende for meget

uh ja, det er frygteligt, overvejer meget at vente med at sende hende ud til hun skal i børnehave, for jeg skal læse de næste 4 år via fjernstudie så har muligheden for det, men ved ikke om det er en skør ide

Det er da en fantastisk idé... det er da klart det bedste for små børn, og det er jo ikke at isolere hende, hun har dig og de mennesker der holder af hende omkring sig...hun får alle behov dækket og af den nærmeste for hende og med kærlighed...hvis du nyder det, så ser jeg det kun som det bedste for hende...

Anmeld

16. januar 2011

Koen.

dorthemus skriver:

Forstår dig så godt...jeg er selv pædagog, men det strider imod min overbevisning at være nødt til at sende Runa i vuggestue allerede om 2½ måned  Jeg mener IKKE det er barnets bedste at blive passet af andre når de ikke er ældre...men sådan har man jo indrettet sig, så det kan ikke være anderledes

ja, det er desværre det der er hverdagen i dag for de fleste Jeg skal læse via fjernstudie de næste 4 år, så har heldigvis muligheden for at have hende en del mere hjemme og ellers elsker hun sin bedste Håber Runa får en posetiv oplevelse

Anmeld

16. januar 2011

Koen.

Eva. skriver:

Det er da en fantastisk idé... det er da klart det bedste for små børn, og det er jo ikke at isolere hende, hun har dig og de mennesker der holder af hende omkring sig...hun får alle behov dækket og af den nærmeste for hende og med kærlighed...hvis du nyder det, så ser jeg det kun som det bedste for hende...

Jamen det gør jeg nemlig, nyder det 100.000% ih jamen så tror jeg da den ide skal føres ud i livet når den ikke var så tossede som jeg gik og troede

Anmeld

16. januar 2011

Koen.

Laulund87 skriver:

Ja nemlig, synes slet ikke hun skal slippe afsted med det!

ih ringer i morgen og høre ad, tak for hjælpem

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

lillespurv20 skriver:

Jamen det gør jeg nemlig, nyder det 100.000% ih jamen så tror jeg da den ide skal føres ud i livet når den ikke var så tossede som jeg gik og troede

Nej for pokker....man får jo kun passet så små børn ude fordi man ikke selv kan.. så bare nyd det alt det du kan, og så er hun dobbelt styrket når hun skal ud engang..

Anmeld

16. januar 2011

Laulund87

lillespurv20 skriver:

ih ringer i morgen og høre ad, tak for hjælpem

Godt! Opdaterer du lige på situationen? Håber godt nok ikke den lille mus er for påvirket af det

Anmeld

16. januar 2011

dorthemus

lillespurv20 skriver:

ja, det er desværre det der er hverdagen i dag for de fleste Jeg skal læse via fjernstudie de næste 4 år, så har heldigvis muligheden for at have hende en del mere hjemme og ellers elsker hun sin bedste Håber Runa får en posetiv oplevelse

Tusind tak  Jeg er simpelthen grædefærdig over, at det er lige om lidt...forstår ikke hvor tiden blev af!!!!

Held og lykke med det hele

Anmeld

16. januar 2011

Koen.

Laulund87 skriver:

Godt! Opdaterer du lige på situationen? Håber godt nok ikke den lille mus er for påvirket af det

Det skal jeg nok Hun har desværre haft meget mere brug for tryghed siden, men hun må os have følt sig meget svigtet i den situation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.