Hvor sociale har babyer brug for at være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Koen.

victoria2008 skriver:

Det lyder nærmest som om at hun var blevet sat i skammekrogen, men det kan man sgu da ikke med sådan et lille barn....

nej og hun kunne være faldet ud/ned af højstolen og uh ja kan se de væreste ting for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

afrobabies

lillespurv20 skriver:

nej og hun kunne være faldet ud/ned af højstolen og uh ja kan se de væreste ting for mig

Det er så forkert, og jeg kan  absolut godt forstå din reaktion, jeg havde skældt så meget ud hvis det var mig der havde oplevet det...

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

Hej piger

Lærke 9 mdr. var startet i dagpleje, men da jeg havde en MEGET grim oplevelse med dagplejen/dagpleje-moren, har jeg valgt at melde hende ud da jeg simpelthen ikke tør sende hende afsted

Jeg starter på avu via fjernstudie 1.marts, skal læse mandag,tirsdag,torsdag og fredag, de dage tager hendes bedste hende og jeg selv tager hende onsdag

Mit spørgsmål er så:
Er det nok for Lærke at være sammen med andre børn om onsdagen til babysalme sang og hvis jeg så fandt noget legestue hun og bedste kunne gå til en anden dag om ugen? Hun er en pige der ikke er vild med fremmede og at der sker for meget, men hun skal jo heller ikke helt isoleres i mors hule

Ja for pokker da...i min verden lyder det som det helt perfekte og ideelle for så små børn...skønt..

Og det er det helt rigtige det du har gjort...sikke da en måde at behandle børn...har desværre hørt om flere der har brugt sådanne metoder...kvalmende...

Anmeld

16. januar 2011

Koen.

Laulund87 skriver:

Helt ærligt

nemlig! men dp-mor og dp-pædagogen er meget gode venner, noget med middag og fælles hjælp til reperationer af huse ovs. fortalte de da vi var til første møde der ude, så ikke sikkert hun troede mig

Anmeld

16. januar 2011

Koen.

victoria2008 skriver:

Det er så forkert, og jeg kan  absolut godt forstå din reaktion, jeg havde skældt så meget ud hvis det var mig der havde oplevet det...

ja, jeg har det bare så skidt med det

Anmeld

16. januar 2011

Laulund87

lillespurv20 skriver:

nemlig! men dp-mor og dp-pædagogen er meget gode venner, noget med middag og fælles hjælp til reperationer af huse ovs. fortalte de da vi var til første møde der ude, så ikke sikkert hun troede mig

What

Kan du ikke klage til en "højere" person så? Pladsanvisingen måske

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

lillespurv20 skriver:

ja, jeg har det bare så skidt med det

Men bare du ikke er så bange at du ikke tør at få hende i en anden dagpleje, fordi det er jo ikke alle der er på den måde

Anmeld

16. januar 2011

dorthemus

lillespurv20 skriver:

ja jeg har os mest lyst til at beholde Lærke hjemme til hun er 40 Vuggestue kan Lærke pt ikke klare da hun ikke er til fremmede mennesker så hun må hygge hjemme med mor og bedste

Forstår dig så godt...jeg er selv pædagog, men det strider imod min overbevisning at være nødt til at sende Runa i vuggestue allerede om 2½ måned  Jeg mener IKKE det er barnets bedste at blive passet af andre når de ikke er ældre...men sådan har man jo indrettet sig, så det kan ikke være anderledes

Anmeld

16. januar 2011

Koen.

Eva. skriver:

Ja for pokker da...i min verden lyder det som det helt perfekte og ideelle for så små børn...skønt..

Og det er det helt rigtige det du har gjort...sikke da en måde at behandle børn...har desværre hørt om flere der har brugt sådanne metoder...kvalmende...

Åh er glad for at det er en god løsning, var nok lidt bange for at isolere hende for meget

uh ja, det er frygteligt, overvejer meget at vente med at sende hende ud til hun skal i børnehave, for jeg skal læse de næste 4 år via fjernstudie så har muligheden for det, men ved ikke om det er en skør ide

Anmeld

16. januar 2011

Koen.

Laulund87 skriver:

What

Kan du ikke klage til en "højere" person så? Pladsanvisingen måske

åh det var måske en god ide For tænk hvis det sker for andre børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.