Hvor sociale har babyer brug for at være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Laulund87

lillespurv20 skriver:

super det er vigtigt man tager hensyn til ungerne

Jamen en meget lang historie, så prøver at korte den ned:

da jeg henter Lærke finder jeg hende ALENE i en højstol i køkkenet men dp-mor laver noget andet et andet sted i huset, Lærke græder fuldstændig hysterisk og hjertensskærende og kan se hun havde grædt længe + vi havde en aftale om hun skulle have en flaske og at hun skulle ringe hvis der var noget. Fik af vide Lærke havde været trist det meste af dagen, jamen så var AFTALEN at hun skulle ringe jo og hun havde stort set intet spist

Var i forvejen MEGET bange for at starte hende op, og så blev mit mareridt opfyldt

Ej hvor er det forfærdeligt!  Dumme ko (undskyld mig)

Godt du tog hende ud! Du må give hende en krammer fra mig, det lille pus

Har du klaget over det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Koen.

victoria2008 skriver:

Vildt ubehageligt.... Det er jeg godt nok meget ked af at høre

tak ja det var meget grimt at se hende så ked af det og hun har bare været så trygheds narkoman siden (skete i mandags)

Anmeld

16. januar 2011

dorthemus

lillespurv20 skriver:

super det er vigtigt man tager hensyn til ungerne

Jamen en meget lang historie, så prøver at korte den ned:

da jeg henter Lærke finder jeg hende ALENE i en højstol i køkkenet men dp-mor laver noget andet et andet sted i huset, Lærke græder fuldstændig hysterisk og hjertensskærende og kan se hun havde grædt længe + vi havde en aftale om hun skulle have en flaske og at hun skulle ringe hvis der var noget. Fik af vide Lærke havde været trist det meste af dagen, jamen så var AFTALEN at hun skulle ringe jo og hun havde stort set intet spist

Var i forvejen MEGET bange for at starte hende op, og så blev mit mareridt opfyldt

Puha en grim oplevelse  Det er sådan en historie der bekræfter mig i, at Runa ALDRIG skal i dp

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

lillespurv20 skriver:

tak ja det var meget grimt at se hende så ked af det og hun har bare været så trygheds narkoman siden (skete i mandags)

Har du sagt noget til dagplejepædagogen eller hvem der nu holder styr på den dagplejemor?

Anmeld

16. januar 2011

Koen.

Laulund87 skriver:

Ej hvor er det forfærdeligt!  Dumme ko (undskyld mig)

Godt du tog hende ud! Du må give hende en krammer fra mig, det lille pus

Har du klaget over det?

tak

Ja, ringede til dagplejepædagogen der er tilknyttet og fortalte hvordan og hvorledes, men hun fejede mig af med at der jo nok var sket en misforståelse og at jeg jo ikke havde set hvad der var foregået øhh.. nej men jeg kunne se mit barn ALENE og helt ude af den!!!

Anmeld

16. januar 2011

Tvillingemor80

lillespurv20 skriver:

super, ih ville så gerne have hende med ud at svømme men hun kan ikke tåle klor og min hud er heller ikke vild med det

ii det da træls .. :/

Anmeld

16. januar 2011

Koen.

victoria2008 skriver:

Har du sagt noget til dagplejepædagogen eller hvem der nu holder styr på den dagplejemor?

Ja men hun fejede mig af med at der nok var sket en misforståelse og at jeg jo ikke havde set hvad der var foregået

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

lillespurv20 skriver:

Ja men hun fejede mig af med at der nok var sket en misforståelse og at jeg jo ikke havde set hvad der var foregået

Det lyder nærmest som om at hun var blevet sat i skammekrogen, men det kan man sgu da ikke med sådan et lille barn....

Anmeld

16. januar 2011

Koen.

dorthemus skriver:

Puha en grim oplevelse  Det er sådan en historie der bekræfter mig i, at Runa ALDRIG skal i dp

ja jeg har os mest lyst til at beholde Lærke hjemme til hun er 40 Vuggestue kan Lærke pt ikke klare da hun ikke er til fremmede mennesker så hun må hygge hjemme med mor og bedste

Anmeld

16. januar 2011

Laulund87

lillespurv20 skriver:

tak

Ja, ringede til dagplejepædagogen der er tilknyttet og fortalte hvordan og hvorledes, men hun fejede mig af med at der jo nok var sket en misforståelse og at jeg jo ikke havde set hvad der var foregået øhh.. nej men jeg kunne se mit barn ALENE og helt ude af den!!!

Helt ærligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.