Tutter skriver:
Min veninde og jeg var for nogle måneder siden i byen, hvor vi støder på én af min venindes veninders ven (Er I med

Ham vennen her er helt skudt i min veninde, og lægger an på hende osv. Hun afviser ham så pænt man nu kan, og de er idag rigtig gode venner. Vi finder så ud af, at ham her, han bor lige over for mig! Vi kan kigge over til hinanden osv.
Vi har været i byen med ham nogle gange og igår siger min veninde så, hvorfor scorer du ham ikke
Jeg har aldrig set på ham på den måde før.
Min veninde smutter så et øjeblik, for at ham og jeg kan snakke siger hun!
Han beder mig komme over, fortæller hvor smuk jeg er, jeg er sexet (Allerede her står jeg af! Bliver dårligt tilpas med komplimenter, er ikke vant til det)
Jeg fortæller ham, at jeg synes han er super sød, men han har været (jeg troede så stadig han var) vild med min bedste veninde, og der står jeg altså af..
Hvor er jeg dog træt af, at jeg går fuldstændig kold når der kommer en sød fyr hen til mig, jeg gør det jo hver gang!! Afviser dem osv.. Han siger også til mig, at jeg virker utroligt hård og slet ikke genert, så det undre ham jeg ikke har en kæreste og ikke har haft det i lang tid! Jeg fortæller ham så, at jeg er verdens generteste (er det et ord?) pige, og at jeg slet ikke er så hård som han tror jeg er, det er blot en facade - Tror jeg!
Sikken noget rod og sikken et rodet indlæg!
Hvis I ikke er tabt deroppe i starten, så tak fordi I lige læste med!!
Jamen for pokker da Becky! Jeg har det på nøjagtig sammen måde og låser fuldstændig. Det er bare afsindig hæmmende...