Jeg lærer det ALDRIG!! Hvor dum kan man være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Vial

Åh, hvor kan man være hård ved sig selv. Jeg har selv slået mig meget i hoved med, hvem jeg har afvist osv. Når alt nu er kommet på afstand, så var der måske en grund til at afvise vedkomne.

Som single får man mange tilbud - fra mere eller mindre interessante unghaner. Bare fordi at han er sød, så er det jo ikke ens betydende med, at det skal være din kæreste (forstå mig ret).

En dag møder du en, og så kan du slet ikke lade være med at være på.

Selvfølgelig gider du ikke date en fyr, der har været vild med din veninde - og så er jeg i øvrigt altid gået kold på mænd, der kaldte mig sexet (med mindre jeg stod i undertøj og spandt som en l.... baggårdskat.. haha).

Du er sikkert ganske normal - og har bare ikke fundet prinsen i den store mose af tudser og frøer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

*Toffee*

Tutter skriver:

De selvvalgte enlige mødres klosterklub

Ha ha ha ha ha.. Hvor fantastisk!

Anmeld

18. januar 2011

Pige2009

Tutter skriver:

Min veninde og jeg var for nogle måneder siden i byen, hvor vi støder på én af min venindes veninders ven (Er I med &nbsp Ham vennen her er helt skudt i min veninde, og lægger an på hende osv. Hun afviser ham så pænt man nu kan, og de er idag rigtig gode venner. Vi finder så ud af, at ham her, han bor lige over for mig! Vi kan kigge over til hinanden osv.

Vi har været i byen med ham nogle gange og igår siger min veninde så, hvorfor scorer du ham ikke  Jeg har aldrig set på ham på den måde før.
Min veninde smutter så et øjeblik, for at ham og jeg kan snakke siger hun!

Han beder mig komme over, fortæller hvor smuk jeg er, jeg er sexet (Allerede her står jeg af! Bliver dårligt tilpas med komplimenter, er ikke vant til det)

Jeg fortæller ham, at jeg synes han er super sød, men han har været (jeg troede så stadig han var) vild med min bedste veninde, og der står jeg altså af..

Hvor er jeg dog træt af, at jeg går fuldstændig kold når der kommer en sød fyr hen til mig, jeg gør det jo hver gang!! Afviser dem osv.. Han siger også til mig, at jeg virker utroligt hård og slet ikke genert, så det undre ham jeg ikke har en kæreste og ikke har haft det i lang tid! Jeg fortæller ham så, at jeg er verdens generteste (er det et ord?) pige, og at jeg slet ikke er så hård som han tror jeg er, det er blot en facade - Tror jeg!

Sikken noget rod og sikken et rodet indlæg!

Hvis I ikke er tabt deroppe i starten, så tak fordi I lige læste med!!

Jamen for pokker da Becky! Jeg har det på nøjagtig sammen måde og låser fuldstændig. Det er bare afsindig hæmmende...

Anmeld

18. januar 2011

Becks

susan_bagger skriver:

må indrømme jeg er typen der står af lige så snart en fyr begynder at sige man er sexet osv. det må han godt sige når man har noget kørene eller er kærester ellers skal fyre kun tænke det. og det med han ikke kan forstå du ikke har en kæreste det også bare klassikeren.

Men når det så er sagt, har jeg prøvet som dig man får muligheden men tørre/gider ikke at tag chancen ( tænk hvis kan viser jeg ikke at være noget alligevel ) sådan har jeg tænkt tit. i stedet for måske at springe ud i det

Det plejer jeg også og gøre

Men han er typen der bare bliver afvist hver gang, fordi han er rigtig stor  Og det er jo slet ikke det kommer an på, for han er en smadder sød fyr, havde han bare ikke været/var vild med min veninde..

Anmeld

18. januar 2011

Becks

KaMa skriver:

Åh, hvor kan man være hård ved sig selv. Jeg har selv slået mig meget i hoved med, hvem jeg har afvist osv. Når alt nu er kommet på afstand, så var der måske en grund til at afvise vedkomne.

Som single får man mange tilbud - fra mere eller mindre interessante unghaner. Bare fordi at han er sød, så er det jo ikke ens betydende med, at det skal være din kæreste (forstå mig ret).

En dag møder du en, og så kan du slet ikke lade være med at være på.

Selvfølgelig gider du ikke date en fyr, der har været vild med din veninde - og så er jeg i øvrigt altid gået kold på mænd, der kaldte mig sexet (med mindre jeg stod i undertøj og spandt som en l.... baggårdskat.. haha).

Du er sikkert ganske normal - og har bare ikke fundet prinsen i den store mose af tudser og frøer.

Ja, man kan virkelig være hård ved sig selv.. Det værste er, at nu kan jeg slet ikke lade være med og tænke på ham - Kigger konstant over til ham osv. og kan ikke finde ud af om det fordi der rent faktisk "endelig" er én der viser interesse for mig, eller om det er fordi jeg er vild med ham

Haha han har set mig i undertøj, inden jeg vidste hvem han var, tænkte jeg ikke over man kunne se ind i lejlighederne så tydeligt fra den anden side

Anmeld

18. januar 2011

Becks

Baagøe skriver:

Jamen for pokker da Becky! Jeg har det på nøjagtig sammen måde og låser fuldstændig. Det er bare afsindig hæmmende...

Det er nemlig rigtig hæmmende, og det gik sådan først rigtigt op for mig, i lørdags, at jeg virkelig lukker af overfor fyrene! Har en eller anden idé om, at de alle vil det samme - SEX! Og det er ikke det jeg søger!

Vil du være med i vores SEM klosterklub

Anmeld

18. januar 2011

Pia.

Bavianis skriver:

Go for it! Selvom han ikke er den store kærlighed kan man vel trænge til at være et svin med sin krop???

Elsker din kommentar... "Et svin med sin krop" GRINER...

Tutter - jeg læste også helt til ende... og syntes du skal springe ud i det - måske lære ham lidt bedre at kende...

Anmeld

18. januar 2011

Vial

Tutter skriver:

Ja, man kan virkelig være hård ved sig selv.. Det værste er, at nu kan jeg slet ikke lade være med og tænke på ham - Kigger konstant over til ham osv. og kan ikke finde ud af om det fordi der rent faktisk "endelig" er én der viser interesse for mig, eller om det er fordi jeg er vild med ham

Haha han har set mig i undertøj, inden jeg vidste hvem han var, tænkte jeg ikke over man kunne se ind i lejlighederne så tydeligt fra den anden side

Haha - så blev du da lidt klogere. Jamen, så må du jo ringe til ham og se, hvad han siger. Spændende..

Anmeld

18. januar 2011

Becks

Pia. skriver:

Elsker din kommentar... "Et svin med sin krop" GRINER...

Tutter - jeg læste også helt til ende... og syntes du skal springe ud i det - måske lære ham lidt bedre at kende...

Hmm du har måske ret.. Hvis jeg dog bare turde og springe ud i det, men de kærester jeg har haft har været nogle svin, der ikke har kunne forstå ordet nej!

Anmeld

18. januar 2011

Becks

KaMa skriver:

Haha - så blev du da lidt klogere. Jamen, så må du jo ringe til ham og se, hvad han siger. Spændende..

Hehe ja  Persiennerne er ihvertfald lukkede nu, når jeg går i bad osv

Hmm, ja jeg må prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.