Jeg lærer det ALDRIG!! Hvor dum kan man være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

*Toffee*

Tutter skriver:

Det jeg har markeret med rødt, er måske rigtig! Måske har vi givet op, fordi VI mener vi ike er gode nok til andre, at andre umuligt kan falde for os?

Hmm, mon jeg skulle tænke tilbage, og se hvad det er der har gjort jeg har givet op? Jeg har altid været overvægtig, men også altid genert.. Måske er jeg slet ikke genert, men men og men

Åh alle de tanker og spørgsmål, på en høj hellig sændag aften haha

Jeg tænker egentligt mere at jeg ikke forstår hvorfor det skal være så svært.. Jeg er jo et vældig flinkt menneske, he he..

Jeg kan jo ikke gøre så meget anderledes, i og med jeg er som jeg er. Men jeg kan da godt tage den ind, når jeg så stadig ikke kan finde en. For er det så mig der er noget i vejen med eller er det mon bare fordi jeg ikke har mødt HAM endnu..

Jeg er genert, men fremstår hård. Jeg tror mit allerstørste problem er mangel på tillid til at en anden vil mig, for den jeg er. Måske fordi jeg selv dybereliggende har svært ved at tro at den anden er reel nok? Giver det mening? Arhh tror sku jeg går i kloster.. He he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Miamaja

Bavianis skriver:

Go for it! Selvom han ikke er den store kærlighed kan man vel trænge til at være et svin med sin krop???

hahaha som du dog kan sige det

Anmeld

17. januar 2011

MORJESPERSEN

dorthemus skriver:

lige mine tanker....

Anmeld

18. januar 2011

Becks

Toffi skriver:

Jeg tænker egentligt mere at jeg ikke forstår hvorfor det skal være så svært.. Jeg er jo et vældig flinkt menneske, he he..

Jeg kan jo ikke gøre så meget anderledes, i og med jeg er som jeg er. Men jeg kan da godt tage den ind, når jeg så stadig ikke kan finde en. For er det så mig der er noget i vejen med eller er det mon bare fordi jeg ikke har mødt HAM endnu..

Jeg er genert, men fremstår hård. Jeg tror mit allerstørste problem er mangel på tillid til at en anden vil mig, for den jeg er. Måske fordi jeg selv dybereliggende har svært ved at tro at den anden er reel nok? Giver det mening? Arhh tror sku jeg går i kloster.. He he

Skal vi gå i kloster sammen

Anmeld

18. januar 2011

*Toffee*

Tutter skriver:

Skal vi gå i kloster sammen

Jaaa det kunne være sjovt!

Anmeld

18. januar 2011

Mira0911

Åh Søde.... Har selv været sådan engang.... 

Anmeld

18. januar 2011

Becks

Toffi skriver:

Jaaa det kunne være sjovt!

De selvvalgte enlige mødres klosterklub

Anmeld

18. januar 2011

Becks

MoarJ skriver:

Åh Søde.... Har selv været sådan engang.... 

Det er jeg ked af søde, men dejligt du ikke er sådan mere. Hvad har du gjort?

Anmeld

18. januar 2011

Mira0911

Tutter skriver:

Det er jeg ked af søde, men dejligt du ikke er sådan mere. Hvad har du gjort?

Jeg begyndte at tage imod komplimenterne og åbnede mig mere op.. Og pludselig så var den der...

Anmeld

18. januar 2011

o0sus0o

må indrømme jeg er typen der står af lige så snart en fyr begynder at sige man er sexet osv. det må han godt sige når man har noget kørene eller er kærester ellers skal fyre kun tænke det. og det med han ikke kan forstå du ikke har en kæreste det også bare klassikeren.

Men når det så er sagt, har jeg prøvet som dig man får muligheden men tørre/gider ikke at tag chancen ( tænk hvis kan viser jeg ikke at være noget alligevel ) sådan har jeg tænkt tit. i stedet for måske at springe ud i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.