Tutter skriver:
Det er egentlig skrækkeligt vi er sådan 

Jeg har sat foden i, for så mange mænd - For som dig, mener jeg jo heller ikke, at de rent faktisk mener det de siger
Men lige ham her, han er selv en MEGET stor mand, så kærlig, ærlig og HVILER i sig selv.. Måske han er noget for mig måske ikke, men jeg finder netop aldrig ud af det, fordi jeg stiller den F*cking facade op! Øv nogen gange ville jeg ønske jeg var en anden, så var det hele måske meget nemmere!
Han sagde han virkelig gerne ville kysse mig, og jeg sagde nej ikke idag
(hvad fanden er det for et svar) Så spurgte han om han gik for tæt på, hvor jeg svare, at det gjorde han ikke, men det var bare mig!
Nej ikke idag.. He he.. Den er da lidt sød.. Men okay, du sagde da ikke, nej aldrig, så måske kommer han igen 
Det handler da formentligt om selvværd og andre psykologiske forhold jeg ikke skal gøre mig klog på. Hvis det er nogle jeg har snakket med flere gange, kan jeg faktisk godt flirte lidt og være mere åben i kropssproget, der sker bare ikke mere end det. For der er aldrig nogen af dem der har sagt, hey skal vi gå på date? He he..
Jeg synes bare jeg har prøvet at tage initiativ så mange gange, og er blevet afvist lige så mange gange, at jeg har givet op. Skulle der være nogen der lagde op til mig ville jeg ikke bemærke det, for jeg ville ganske enkelt ikke tro på det. Men jeg skal ikke gøre mig hellig, for der er jo også nogle jeg ikke selv er interesseret i.
Når der er nogen jeg falder lidt for, så er jeg sikker på at de enten har kæreste eller er gift, og er det ikke tilfældet, ville de alligevel aldrig falde for en som mig. Det er da en selvudslettende tanke altså..