Jeg lærer det ALDRIG!! Hvor dum kan man være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.678 visninger
49 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Becks

Min veninde og jeg var for nogle måneder siden i byen, hvor vi støder på én af min venindes veninders ven (Er I med  ) Ham vennen her er helt skudt i min veninde, og lægger an på hende osv. Hun afviser ham så pænt man nu kan, og de er idag rigtig gode venner. Vi finder så ud af, at ham her, han bor lige over for mig! Vi kan kigge over til hinanden osv.

Vi har været i byen med ham nogle gange og igår siger min veninde så, hvorfor scorer du ham ikke  Jeg har aldrig set på ham på den måde før.
Min veninde smutter så et øjeblik, for at ham og jeg kan snakke siger hun!

Han beder mig komme over, fortæller hvor smuk jeg er, jeg er sexet (Allerede her står jeg af! Bliver dårligt tilpas med komplimenter, er ikke vant til det)

Jeg fortæller ham, at jeg synes han er super sød, men han har været (jeg troede så stadig han var) vild med min bedste veninde, og der står jeg altså af..

Hvor er jeg dog træt af, at jeg går fuldstændig kold når der kommer en sød fyr hen til mig, jeg gør det jo hver gang!! Afviser dem osv.. Han siger også til mig, at jeg virker utroligt hård og slet ikke genert, så det undre ham jeg ikke har en kæreste og ikke har haft det i lang tid! Jeg fortæller ham så, at jeg er verdens generteste (er det et ord?) pige, og at jeg slet ikke er så hård som han tror jeg er, det er blot en facade - Tror jeg!

Sikken noget rod og sikken et rodet indlæg!

Hvis I ikke er tabt deroppe i starten, så tak fordi I lige læste med!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Kay

jeg læste... og tror jeg forstod... og syntes du fortjæner et

Anmeld

16. januar 2011

Bavianis

Go for it! Selvom han ikke er den store kærlighed kan man vel trænge til at være et svin med sin krop???

Anmeld

16. januar 2011

Happiness

Ihhh altså søde!

Du må lære at modtage de komplimenter, for du er jo så skide smuk, og er sikker på du kommer til at få rigtig mange af dem igennem hele dit liv, så lær at tage imod det.

Men kan godt forstå at du bakker ud når han har været (og muligvis stadig er) vild med din veninde. Det vile jeg havde gjort. Men hør på hvad han siger og tag det til dig. Og nyd at du er en tiltrækkende kvinde. 

Prøv at øve dig i at tage imod komplimenterne, så tror jeg at genertheden vil blive mindre og mindre, når du får et større selvtillid. 

Anmeld

16. januar 2011

SussieThyssen

MaybeMe skriver:

Ihhh altså søde!

Du må lære at modtage de komplimenter, for du er jo så skide smuk, og er sikker på du kommer til at få rigtig mange af dem igennem hele dit liv, så lær at tage imod det.

Men kan godt forstå at du bakker ud når han har været (og muligvis stadig er) vild med din veninde. Det vile jeg havde gjort. Men hør på hvad han siger og tag det til dig. Og nyd at du er en tiltrækkende kvinde. 

Prøv at øve dig i at tage imod komplimenterne, så tror jeg at genertheden vil blive mindre og mindre, når du får et større selvtillid. 

Kan ikke være mere enig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. januar 2011

Becks

Kay skriver:

jeg læste... og tror jeg forstod... og syntes du fortjæner et

Tak for krammet

Anmeld

16. januar 2011

dorthemus

Bavianis skriver:

Go for it! Selvom han ikke er den store kærlighed kan man vel trænge til at være et svin med sin krop???

Anmeld

16. januar 2011

Becks

Bavianis skriver:

Som du dog kan sige det..

Han er bare ikke én man bruger, hvis man kan sige det sådan. Han er en ret stor mand, og har vidst aldrig haft en kæreste. Jeg kan bare ikke lægge det bag mig, at han har været sindssyg vild med min veninde..

Anmeld

16. januar 2011

dorthemus

Jeg sir det samme

Ikke alle de frøer vi kysser på vores vej behøver være den eneste ene prins Og når du blir gravid er det slet ikke sikkert, at sex står øverst på need-to-have listen

Anmeld

16. januar 2011

Becks

MaybeMe skriver:

Ihhh altså søde!

Jeg troede faktisk, at når jeg havde tabt mig, så ville selvtilliden også komme! Men der tog jeg fejl, selvtilliden kommer først, når jeg lære det! Det skuffer mig sindssygt, at det er psyken den er gal med, mht selvtilliden! Der skal helt klart arbejdes med det!

Og tak smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.