Det bedste/smarteste i jeres hjem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Mussen2

smillaluna skriver:

Hva er en kaneltandbørste????

Kender du ikke sådan en jeg måtte selv lige læse det et par gange for at finde ud af hvordan søren jeg kunne komme tilat skrive kanel tandbørste - alt for sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Jeg har et par ting, som jeg simpelthen elsker..

Jeg overtalte min kæreste til at lave en skydedør, ud til gangen,  af en gammel fransk dør.. Det er så super smart, at døren ik går ud i rummet.. Det sparrer meget plads.  Når vi skal lave førstesal, skal vi helt sikkert ogaså ha det på børneværelserne.

Vores centralstøvsuger er også bare sååå lækkert... Dejligt man ik skal slæbe støvsugeren med sig! Og så har jeg også en ' fejebakke' i køkkenet, så hvis man taber noget åbner man lige for sådan en lille lem, og så suger den det op!

Så har jeg sat noget fantastisk lækkert tapet  op i køkkenet, lige over bordpladen og givet det lak bagefter, så det kan holde. Og så har jeg har sat noget op, i samme stil, på en væg ved spisebordet, på vores billedvæg.. Det giver en super fed effekt! Elsker iøvrigt også billedvæggen.. Der er så mange dejlige minder, og elsker rammerne!

Bogreolen er også bare en yndlingsting! Har fået min kæreste til at lave den, så den passer helt perfekt hertil!

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2011

Vuid skriver:

Hihi... skal nok tage billede af det....men ville helst vente til det var malet og gjort fint...men det er genialt...hylder og gulv hvor der kan stå en masse og så kan der hænge de der poseagtige til små sko osv...genialt skab...tøseegoskab..

BIL-LED  BIL-LED BIL-LED BIL-LED!!!!!!

Stine og Lisa.

Anmeld

21. januar 2011

Bom

Kloks Kone skriver:

Jeg er helt vild med vores væg-pejs i sort granit som vi købte sidst på efteråret...den har været genial her til vinter... Den er Super hyggelig!

Kan se du har to karafler på bordet i forskellig størrelse, er det så en hvidvin og en rødvin??

Jeg spurgte nemlig i imerco for noget tid siden efter en hvidvins karaffel, og hun sagde at der kun fandtes den stor??

Anmeld

21. januar 2011

Aves..

Tilmeldt skriver:

Jeg har et par ting, som jeg simpelthen elsker..

Jeg overtalte min kæreste til at lave en skydedør, ud til gangen,  af en gammel fransk dør.. Det er så super smart, at døren ik går ud i rummet.. Det sparrer meget plads.  Når vi skal lave førstesal, skal vi helt sikkert ogaså ha det på børneværelserne.

Vores centralstøvsuger er også bare sååå lækkert... Dejligt man ik skal slæbe støvsugeren med sig! Og så har jeg også en ' fejebakke' i køkkenet, så hvis man taber noget åbner man lige for sådan en lille lem, og så suger den det op!

Så har jeg sat noget fantastisk lækkert tapet  op i køkkenet, lige over bordpladen og givet det lak bagefter, så det kan holde. Og så har jeg har sat noget op, i samme stil, på en væg ved spisebordet, på vores billedvæg.. Det giver en super fed effekt! Elsker iøvrigt også billedvæggen.. Der er så mange dejlige minder, og elsker rammerne!

Bogreolen er også bare en yndlingsting! Har fået min kæreste til at lave den, så den passer helt perfekt hertil!

Stine og Lisa.

Hvor sjovt...eller pudsigt..jeg har valgt at skulle have tapet som dig i køkkenet og så rundt i hele køkkenet, også spisekrogen.. med lidt mere farver i, men tror det bliver såååå fint og dit ser bare knaldgodt ud.. og så har jeg valgt fliser på bordpladen..

Ihh..skal lave køkken i weekenden..

Anmeld

21. januar 2011

K.Rehder

Tulle Mus skriver:

Kan se du har to karafler på bordet i forskellig størrelse, er det så en hvidvin og en rødvin??

Jeg spurgte nemlig i imerco for noget tid siden efter en hvidvins karaffel, og hun sagde at der kun fandtes den stor??

Så er damen i Imerco fuld af løgn, for jeg har en lille Rosendahl hvidvins-karaffel Ved selvfølgelig ikke om de stadig laver dem, da den er ret gammel, men de findes altså

God jagt

Anmeld

21. januar 2011

Bom

Kloks Kone skriver:

Så er damen i Imerco fuld af løgn, for jeg har en lille Rosendahl hvidvins-karaffel Ved selvfølgelig ikke om de stadig laver dem, da den er ret gammel, men de findes altså

God jagt

Kunne hellere ikke forstå det, for synes jeg havde set dem før, men havde desværre ikke tid til at argumentere for min sag den dag, prøver igen.. Tak..

Anmeld

30. januar 2011

Eva.. skriver:

Hvor sjovt...eller pudsigt..jeg har valgt at skulle have tapet som dig i køkkenet og så rundt i hele køkkenet, også spisekrogen.. med lidt mere farver i, men tror det bliver såååå fint og dit ser bare knaldgodt ud.. og så har jeg valgt fliser på bordpladen..

Ihh..skal lave køkken i weekenden..

Nå, har du fået lavet køkken!?

Er spændt på at se dit tapet!! Det giver så fed effekt, med lidt på væggene!!

Stine og Lisa.

Anmeld

30. januar 2011

Sommerfuglelarven

Jeg er super glad for alle vores møbler, undtagen vores sofa, og så kunne vi godt bruge et større spisebord i stuen!

Og så skal vi til at lave vores stue om, og hvis det bliver som jeg har planlagt, så er jeg sikker på at det bliver mit nye yndlingsrum!

Vores krea-gæsteværelse er jeg også super glad for, og vil aldrig kunne leve uden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.