Det bedste/smarteste i jeres hjem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

dorthemus

JulieE skriver:

Åhr... Hvor er de fede!! Og rigtig godt overblik over tøjet

Mange tak Det er også skønt med meget plads

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

SpunkenJo

dorthemus skriver:

Jeg bruger gamle arkivskabe som kommode...en FED løsning med masser af plads til tøj. De vejer et ton og er ikke sjove at flytte rundt, men jeg synes det er en smart og unik måde at opbevare sit tøj i

Hvor Harry du købt de fede skabe?

Stor fan af løsningen

Anmeld

19. januar 2011

dorthemus

SpunkenJo skriver:

Hvor Harry du købt de fede skabe?

Stor fan af løsningen

TAK  Det er jeg også  De er købt i en kontorforsyning i københavn..til 500 kr. stykket

Anmeld

19. januar 2011

SpunkenJo

dorthemus skriver:

TAK  Det er jeg også  De er købt i en kontorforsyning i københavn..til 500 kr. stykket

Go pris, godt køb

Hvilken kontorforsybing? Og hvad hedder skabene?

Anmeld

19. januar 2011

dorthemus

SpunkenJo skriver:

Go pris, godt køb

Hmm de er brugte.....kan ikke helt huske navnet på stedet, men det er en kæmpe rodebutik/lagerrum med brugte kontormøbler, der ligger i Vasbygade på Vesterbro..ved Fisketorvet.

Man kan også købe nye, men jeg  synes de her er federe fordi de har en historie og har lidt ridser hist og her

Anmeld

19. januar 2011

dorthemus

SpunkenJo skriver:

Go pris, godt køb

Det er arkivskabe, hvor "indmaden" er hevet ud

Anmeld

19. januar 2011

K.Rehder

Jeg er helt vild med vores væg-pejs i sort granit som vi købte sidst på efteråret...den har været genial her til vinter... Den er Super hyggelig!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. januar 2011

SpunkenJo

dorthemus skriver:

Hmm de er brugte.....kan ikke helt huske navnet på stedet, men det er en kæmpe rodebutik/lagerrum med brugte kontormøbler, der ligger i Vasbygade på Vesterbro..ved Fisketorvet.

Man kan også købe nye, men jeg  synes de her er federe fordi de har en historie og har lidt ridser hist og her

Super
Tak!

Jeg tror jeg ved hvor det er

Anmeld

19. januar 2011

Eva. skriver:

hvad er det? sådan en lille smart detalje eller indretningsfinesse...eller andet som er lidt anderledes eller som I bare er ekstra glade for? Og vis gerne billeder..

Jeg er jo flyttet her for nogle måneder siden og i det gamle hus var jeg bare så glad for mit spisekammer, det er der så ikke noget af her...tilgengæld så får jeg et stort skab jeg kan gå ind i til alt vores tøj, tasker osv, det tror jeg at jeg bliver glad for...og det bedste er mit skoskab, et stort skab under trappen med hylder og knager hvor jeg kan gå ind i og hvor jeg kan have ALLE mine sko og støvler og lidt til..skal lige have det malet og fundet sødt hyldepapir og så en sød lampe derinde til, så er det bare drømmeskabet.. Har ikke billeder af det endnu, da det ikke er færdigt..

Men hvad med jer...elsker at se og høre om indretning, især fordi jeg jo lige har et helt hus jeg skal indrette...der er godt noget MEGET der skal tages stilling til godt jeg ikke skal diskutere med nogen..

Dét skab jeg simpelthen se... Jeg har en åndssvag trappe, med et stort rum under, som jeg ik kan finde ud af hvad jeg skal gøre med, men det skab dér, det lyder simpelthen GENIALT!!

Stine og Lisa.

Anmeld

19. januar 2011

Aves.

Tilmeldt skriver:

Dét skab jeg simpelthen se... Jeg har en åndssvag trappe, med et stort rum under, som jeg ik kan finde ud af hvad jeg skal gøre med, men det skab dér, det lyder simpelthen GENIALT!!

Stine og Lisa.

Hihi... skal nok tage billede af det....men ville helst vente til det var malet og gjort fint...men det er genialt...hylder og gulv hvor der kan stå en masse og så kan der hænge de der poseagtige til små sko osv...genialt skab...tøseegoskab..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.