Det bedste/smarteste i jeres hjem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

BechHannibal

Vi er lige flyttet i ny lejlighed og er VILD med den franske dør i stuen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Mumto3

Vi har centralstøvsuger, og det synes jeg bare er vildt smart!!!

-min mand synes det er lidt noget pjat, så han har beholdt en gammeldagsstøvsuger der står inde i skabet og aldrig bliver brugt

Det smarte er at man ikke skal trække en støvsuger efter sig, at man ikke skal sætte støvsugeren i stikkontakten næsten hver gang man går ind i et nyt rum. vi har to udtag i et hus på 150 kvm, så det er kun én gang jeg skal flytte støvsugeren hvis jeg skal gøre rent i hele huset.

Det giver en renere luft fordi der ikke er en støvsuger som luften bliver blæst igennem (I ved den der varme luft der plejer at komme ud af en støvsuger, det har man slet ikke).

Ja, det var vores lille detalje...

Anmeld

19. januar 2011

Chewy

Da vi renoverede huset totalt forrige sommer var der en gammel skorsten op til 2. salen, som ikke blev brugt. Den har vi lavet om til en fin vasketøjsskagt, så man kan smide snavsetøj ned igennem den og så rammer det lige ned i vasketøjskurven i vaskerummet i kælderen. Det synes jeg altså er så smart, og jeg er så glad for det

Ellers har vi fået lavet spot i vores sortmalede trappe - det ser bare så godt ud om aftenen, hvor malingens højglans bare stråler

Anmeld

19. januar 2011

Mullebergen

Min gule Pantop 

Den er godt nok ikke kommet op at hænge endnu men jeg glæder mig til den gør 

Udover det, må det være gulvvarmen i badeværelset -Skønt!

Anmeld

19. januar 2011

Vidunderligeunger

Mumto3 skriver:

Vi har centralstøvsuger, og det synes jeg bare er vildt smart!!!

-min mand synes det er lidt noget pjat, så han har beholdt en gammeldagsstøvsuger der står inde i skabet og aldrig bliver brugt

Det smarte er at man ikke skal trække en støvsuger efter sig, at man ikke skal sætte støvsugeren i stikkontakten næsten hver gang man går ind i et nyt rum. vi har to udtag i et hus på 150 kvm, så det er kun én gang jeg skal flytte støvsugeren hvis jeg skal gøre rent i hele huset.

Det giver en renere luft fordi der ikke er en støvsuger som luften bliver blæst igennem (I ved den der varme luft der plejer at komme ud af en støvsuger, det har man slet ikke).

Ja, det var vores lille detalje...

DET kunne jeg også godt tænke mig engang det er virkelig en fed ting!!  

Lige nu har vi ikke noget hvor jeg tænker, "det er jeg bare glad for" og derfor er vi også på udkig efter hus  

eller jo... Jeg eeeeelsker vores udsigt ud over fjorden.. Men det er jo ikke indretning

Anmeld

19. januar 2011

Pige2009

Klart mit badeværelse, som jeg er glad for i en ellers ussel lejlighed

Anmeld

19. januar 2011

dorthemus

Jeg bruger gamle arkivskabe som kommode...en FED løsning med masser af plads til tøj. De vejer et ton og er ikke sjove at flytte rundt, men jeg synes det er en smart og unik måde at opbevare sit tøj i

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. januar 2011

JulieE

dorthemus skriver:

Jeg bruger gamle arkivskabe som kommode...en FED løsning med masser af plads til tøj. De vejer et ton og er ikke sjove at flytte rundt, men jeg synes det er en smart og unik måde at opbevare sit tøj i

Åhr... Hvor er de fede!! Og rigtig godt overblik over tøjet

Anmeld

19. januar 2011

Faith

Mussen2 skriver:

En lille og simpel ting, som at jeg fik lavet stikkontakter inden i vores badeværelsesskabe, da vi fik nyt badeværelse.

På den måde kaneltandbørsten, hårtørren etc. vær gemt væk, men stadig stå til opladning

Kan anbefales

Hva er en kaneltandbørste????

Anmeld

19. januar 2011

Lou87

Nu kan man ikk lave det vilde "om" i en lejebolig..

Men vi flyttede i rækkehus i sommers li som vi fik lillepigen og jeg er klart suuuuper glad for det lille frimærke af en have vi har fået hun så kan lege i til sommer
Herinde synes jeg at vi har fået udnyttet vores rum under trappen rigtig godt med alle vores dvd'er og boxe, spil, bowling kugler osv.
Ligeledes har min kæreste sat hylder op til mine sko i soveværeslet, det også herligt..
Varme i alle flise gulve.. Samt to toiletter, et oppe og et nede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.