Det bedste/smarteste i jeres hjem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.568 visninger
38 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Aves.

hvad er det? sådan en lille smart detalje eller indretningsfinesse...eller andet som er lidt anderledes eller som I bare er ekstra glade for? Og vis gerne billeder..

Jeg er jo flyttet her for nogle måneder siden og i det gamle hus var jeg bare så glad for mit spisekammer, det er der så ikke noget af her...tilgengæld så får jeg et stort skab jeg kan gå ind i til alt vores tøj, tasker osv, det tror jeg at jeg bliver glad for...og det bedste er mit skoskab, et stort skab under trappen med hylder og knager hvor jeg kan gå ind i og hvor jeg kan have ALLE mine sko og støvler og lidt til..skal lige have det malet og fundet sødt hyldepapir og så en sød lampe derinde til, så er det bare drømmeskabet.. Har ikke billeder af det endnu, da det ikke er færdigt..

Men hvad med jer...elsker at se og høre om indretning, især fordi jeg jo lige har et helt hus jeg skal indrette...der er godt noget MEGET der skal tages stilling til godt jeg ikke skal diskutere med nogen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

BinaMor

pu ha jeg ville ønske jeg ku vise smarte finesser frem. men pt bor vi midlertidig i en lånt bolig. og på nok 50 kvm rum har vi stue, ungernes "værelse", kontor, køkken, puslested, spisestue og  til dyrenes hjørner.

om ikke andet er det godt klaret. haha..

Anmeld

16. januar 2011

Aves.

BinaMor skriver:

pu ha jeg ville ønske jeg ku vise smarte finesser frem. men pt bor vi midlertidig i en lånt bolig. og på nok 50 kvm rum har vi stue, ungernes "værelse", kontor, køkken, puslested, spisestue og  til dyrenes hjørner.

om ikke andet er det godt klaret. haha..

det synes jeg faktisk er godt klaret....og så længe man ved det ikke er for altid så går det jo..

Anmeld

19. januar 2011

TbCp

Det bedste i vores hjem.... det er nok at vi valgte at lave spisetuen om til køkken al-rum. Det er blevet så dejligt et rum hvor vi opholder os stort set alle de timer vi er hjemme (nej okay vi sover der ikke) og når vi har gæster.

Så det er ikke en lille ting jeg er glad ved, men hele rummet!

Nå ja og så vores gulvvarme på begge badeværelser ahhhh Dagplejeungerne ligger sig på gulvet, når de venter på at få skiftet ble, fordi det er så dejlig lunt

Anmeld

19. januar 2011

Lady Marion <3

Det må være min karnap i stuen og trappen ude i vores entre til stue ,, Syntes det er flot og ligner ike noget der er i alle huse ,, desuden er alle vinduer i huset magen til det i karnappen og syntes de er rigtigt charmerende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. januar 2011

LMM

Eva. skriver:

hvad er det? sådan en lille smart detalje eller indretningsfinesse...eller andet som er lidt anderledes eller som I bare er ekstra glade for? Og vis gerne billeder..

Jeg er jo flyttet her for nogle måneder siden og i det gamle hus var jeg bare så glad for mit spisekammer, det er der så ikke noget af her...tilgengæld så får jeg et stort skab jeg kan gå ind i til alt vores tøj, tasker osv, det tror jeg at jeg bliver glad for...og det bedste er mit skoskab, et stort skab under trappen med hylder og knager hvor jeg kan gå ind i og hvor jeg kan have ALLE mine sko og støvler og lidt til..skal lige have det malet og fundet sødt hyldepapir og så en sød lampe derinde til, så er det bare drømmeskabet.. Har ikke billeder af det endnu, da det ikke er færdigt..

Men hvad med jer...elsker at se og høre om indretning, især fordi jeg jo lige har et helt hus jeg skal indrette...der er godt noget MEGET der skal tages stilling til godt jeg ikke skal diskutere med nogen..

Jeg har det gammel bindingsværk fremme på min vægge synes at det er fedt for har ikke så mange ting fremme

Anmeld

19. januar 2011

Svenne

Lige pt. nyder jeg rigtig meget vores KÆÆÆÆMPE bruserum med 2 brusere

Når vi har gæster kalder de badeværelset for omklædningsrummet (altså som i en sportshal)

Vi kan alle tre være i bad på samme tid - også selvom Arthur sidder i badekaret  

Anmeld

19. januar 2011

Ryberg

Det jeg nok er gladest for ved vores hus er kælderen.. den er ligeså står som husets størrelse, og har 4 rum, og der er altid varmt dernede da varme rørene kører rundt dernede...

Kælderen har sin egen dør udenfor.. og det kælderen primært bliver brugt til er LORT... alt det vi ikke gider have inde i vores hjem, bygge materialer, julepynt, påskepynt, alle mine andre pyntegenstande, plastic blomster, gamle ting, jakker vi ikke bruger, tøj vi ikke bruger.. ja ALT...

Så slipper jeg for at glo på det indenfor

Anmeld

19. januar 2011

sarahb

et er helt klart den lukning jeg har fået lavet mellem spise stue (nuværende sovevær) og stuen. Synes ideen er så fed og giver lidt ekstra.

Billeder ligger i må vi se din stue indlæget

Anmeld

19. januar 2011

Mussen2

En lille og simpel ting, som at jeg fik lavet stikkontakter inden i vores badeværelsesskabe, da vi fik nyt badeværelse.

På den måde kaneltandbørsten, hårtørren etc. vær gemt væk, men stadig stå til opladning

Kan anbefales

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.