JUBIIIII :) Tror jeg er gravid piger - hvad siger I? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Troede jeg også. men kunne lige se vi ikke var.. hehe.. 

hehe jah nogen gang er der rart man har en man kan støtte sig op af.. jeg selv bruger meget en veninde, som selv har en dejlig datter 

hehe. der kommer helt sikkert snart nogle billeder.. men der er dog ikke såååå meget af se endnu.. hehe

Ja, det er bare rigtig dejligt at have nogen og støtte sig til...

Man har alligevel mange tanker og spørgsmål der kører rundt i hovedet, når man er gravid - og aaaalt det graviditets-tøsesnak bliver ens mænd nok LIDT trætte af i længden Haha...

Det lyder rigtig godt... Tog billede hver uge sidst jeg var gravid, ikke fordi man nåede at kunne se noget, men tror det er sjovt at have bagefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

lykke mus

Maalene skriver:

Hold da op

Hvad med at prøve og købe sådan en digital graviditetstest - der får du klart svar: "Gravid" eller "Ikke gravid"...

Mener de har dem både i Bilka og Føtex

de er bare mega dyre...kontakter lægen imorgen 

Anmeld

16. januar 2011

Trine89

Maalene skriver:

Ja, det er bare rigtig dejligt at have nogen og støtte sig til...

Man har alligevel mange tanker og spørgsmål der kører rundt i hovedet, når man er gravid - og aaaalt det graviditets-tøsesnak bliver ens mænd nok LIDT trætte af i længden Haha...

Det lyder rigtig godt... Tog billede hver uge sidst jeg var gravid, ikke fordi man nåede at kunne se noget, men tror det er sjovt at have bagefter

Selvom de siger de gerne vil være med i det hele (altså mændene) så er der sikkert også bare ting de gerne vil være foruden at vide hehe.. 

Kæresten tager også billeder af mig hver uge og tror også det er nogen man mest tager for at kunne kigge tilbage på det. og så også så man kan følge med i det undervejs. hehe..  

iiih jeg glæder mig godt nok til at der kommer noget mere mave hehe

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

flower skriver:

de er bare mega dyre...kontakter lægen imorgen 

Ja, de koster vel omkring 100 kr... Jeg køber ihvertfald en i morgen, så jeg er HELT sikker...

Men held og lykke med det - krydser fingre for dig i morgen så - og håber på en positiv update

Anmeld

16. januar 2011

lykke mus

Maalene skriver:

Ja, de koster vel omkring 100 kr... Jeg køber ihvertfald en i morgen, så jeg er HELT sikker...

Men held og lykke med det - krydser fingre for dig i morgen så - og håber på en positiv update

tror også jeg skal ha fat i sådan en fætter ja håber osse det bliver postiv og at jeg kan få en tid hurtigst muligt

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Selvom de siger de gerne vil være med i det hele (altså mændene) så er der sikkert også bare ting de gerne vil være foruden at vide hehe.. 

Kæresten tager også billeder af mig hver uge og tror også det er nogen man mest tager for at kunne kigge tilbage på det. og så også så man kan følge med i det undervejs. hehe..  

iiih jeg glæder mig godt nok til at der kommer noget mere mave hehe

Ja, lige præcis.... Hehe... Der er altså også nogle ting, som er nemmere at snakke med piger om

Det er en rigitg god idé Det er nok også mest en selv der synes det er super spændende at have billeder fra hver uge - ikke sikkert folk gider kigge på 36 billeder med samme entusiasme

Ja, kan jeg godt forstå du gør - det gør jeg dælme også

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

flower skriver:

tror også jeg skal ha fat i sådan en fætter ja håber osse det bliver postiv og at jeg kan få en tid hurtigst muligt

Du kan købe den til nogle og 70 kr. over nettet (ved så ikke med forsendelse) - men jeg kan ihvertfald ikke vente på den kommer med posten.. Haha

Anmeld

16. januar 2011

lykke mus

Maalene skriver:

Du kan købe den til nogle og 70 kr. over nettet (ved så ikke med forsendelse) - men jeg kan ihvertfald ikke vente på den kommer med posten.. Haha

haha det er hurtigere at gå i føtex.. kan bare ikke li der er så mange mennesker de kigger sådan fordi man er så ung

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

flower skriver:

haha det er hurtigere at gå i føtex.. kan bare ikke li der er så mange mennesker de kigger sådan fordi man er så ung

Hvor gammel (ung ) er du da?

Ja, plejer også at bestille mine teste over nettet, da det også er en heeel del billigere... Hehe...

Men når jeg så køber dem, så køber jeg dem steder, hvor jeg er rimelig sikker på ikke at møde nogen jeg kender

Anmeld

16. januar 2011

lykke mus

Maalene skriver:

Hvor gammel (ung ) er du da?

Ja, plejer også at bestille mine teste over nettet, da det også er en heeel del billigere... Hehe...

Men når jeg så køber dem, så køber jeg dem steder, hvor jeg er rimelig sikker på ikke at møde nogen jeg kender

hehe vil jeg ikke røbe her ... nemlig man kan hurtig møde nogen i føtex eller bilka desværre har jeg ikke mulighed for bilka så der er kun føtex og der er altid mange folk især man kender

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.