JUBIIIII :) Tror jeg er gravid piger - hvad siger I? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Maalene

amandamh skriver:

TILLYKKE !!

Tusind tusind taaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Mange gange tak for det

Jeg glæder mig til at følge dig og din graviditet!

Hvor er du sød

Håber også på jeg snart kan følge dig med en voksende mave

Anmeld

16. januar 2011

Trine89

Maalene skriver:

Tuusind tak søde Trine - hvor er du bare søøøød

Ja, så er vi 3 der ikke kan få armene ned.. Haha - det er bare så fantastisk

Ja, så kan du være min mentor - haha

Går det ellers godt med den lille i maven?

Hehe.. Kan godt forstå I ikke kan få armene ned igen.. 

Men jeg vil da rigtig gerne være din mentor hehe. Vil da i hvertfald gøre mit bedste hehe (jeg ansøger dig forresten lige. det bliver da vist nødvendigt så )

Mavsen her har det fint.. den vosker stille og roligt. og tror snart det er tid til at der kommer et mave billede herind også  

Anmeld

16. januar 2011

lykke mus

Maalene skriver:

Hvilken slags test var det?

Den jeg har er fra Apoteket, og der er begge streger lige tynde, men de andre jeg har liggende er kontrolstregen lidt bredere og det samme skal teststregen helst være... Kan det være derfor?

Men tog min i morges med morgenurin - og lyder ikke til nogle herinde er i tvivl om, at den er der

Håber du har heldet med dig og du får en rigtig positiv test

den med tynd streg var valmed fra rema 1000 som jeg tog fredag aften  den fra apoteket var negativ  med morgenurinen

Anmeld

16. januar 2011

lykke mus

Maalene skriver:

Hvilken slags test var det?

Den jeg har er fra Apoteket, og der er begge streger lige tynde, men de andre jeg har liggende er kontrolstregen lidt bredere og det samme skal teststregen helst være... Kan det være derfor?

Men tog min i morges med morgenurin - og lyder ikke til nogle herinde er i tvivl om, at den er der

Håber du har heldet med dig og du får en rigtig positiv test

den med tynd streg var valmed fra rema 1000 som jeg tog fredag aften  den fra apoteket var negativ  med morgenurinen

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Hehe.. Kan godt forstå I ikke kan få armene ned igen.. 

Men jeg vil da rigtig gerne være din mentor hehe. Vil da i hvertfald gøre mit bedste hehe (jeg ansøger dig forresten lige. det bliver da vist nødvendigt så )

Mavsen her har det fint.. den vosker stille og roligt. og tror snart det er tid til at der kommer et mave billede herind også  

Haha - troede faktisk vi var venner herinde - der kan man bare se

Ja, det ville være en stor ære... Hehe... Selvom jeg jo har været et lille stykke af vejen før, så er det nu rart at kunne få lidt råd og vejledning fra dig, hvis det skulle blive nødvendigt

Ihh, hvor dejligt at høre - smid endelig billeder ind - æææælsker mavebilleder

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

flower skriver:

Tør ikke sige det med sikkerhed, men mener stregerne på Valmedtestene er bredere end de er på apotekets... Men ville da uanset "bredden" tro jeg var gravid, hvis jeg fik en test ligesom denne på en Valmed..

Har du testet før tid?

Anmeld

16. januar 2011

lykke mus

Maalene skriver:

Tør ikke sige det med sikkerhed, men mener stregerne på Valmedtestene er bredere end de er på apotekets... Men ville da uanset "bredden" tro jeg var gravid, hvis jeg fik en test ligesom denne på en Valmed..

Har du testet før tid?

nej er 14 dage over tid har haft kvalme i en uge og har ondt i maven på en mærkelig måde

Anmeld

16. januar 2011

Trine89

Maalene skriver:

Haha - troede faktisk vi var venner herinde - der kan man bare se

Ja, det ville være en stor ære... Hehe... Selvom jeg jo har været et lille stykke af vejen før, så er det nu rart at kunne få lidt råd og vejledning fra dig, hvis det skulle blive nødvendigt

Ihh, hvor dejligt at høre - smid endelig billeder ind - æææælsker mavebilleder

Troede jeg også. men kunne lige se vi ikke var.. hehe.. 

hehe jah nogen gang er der rart man har en man kan støtte sig op af.. jeg selv bruger meget en veninde, som selv har en dejlig datter 

hehe. der kommer helt sikkert snart nogle billeder.. men der er dog ikke såååå meget af se endnu.. hehe

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

flower skriver:

nej er 14 dage over tid har haft kvalme i en uge og har ondt i maven på en mærkelig måde

Hold da op

Hvad med at prøve og købe sådan en digital graviditetstest - der får du klart svar: "Gravid" eller "Ikke gravid"...

Mener de har dem både i Bilka og Føtex

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.