Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
flower skriver: hehe vil jeg ikke røbe her ... nemlig man kan hurtig møde nogen i føtex eller bilka desværre har jeg ikke mulighed for bilka så der er kun føtex og der er altid mange folk især man kender
hehe vil jeg ikke røbe her ... nemlig man kan hurtig møde nogen i føtex eller bilka desværre har jeg ikke mulighed for bilka så der er kun føtex og der er altid mange folk især man kender
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maalene skriver: Ja, lige præcis.... Hehe... Der er altså også nogle ting, som er nemmere at snakke med piger om Det er en rigitg god idé Det er nok også mest en selv der synes det er super spændende at have billeder fra hver uge - ikke sikkert folk gider kigge på 36 billeder med samme entusiasme Ja, kan jeg godt forstå du gør - det gør jeg dælme også
Ja, lige præcis.... Hehe... Der er altså også nogle ting, som er nemmere at snakke med piger om Det er en rigitg god idé Det er nok også mest en selv der synes det er super spændende at have billeder fra hver uge - ikke sikkert folk gider kigge på 36 billeder med samme entusiasme Ja, kan jeg godt forstå du gør - det gør jeg dælme også
nej det er jo lige det hehe.. og der er sikkert også MANGE ting de mænder ikke forstår.. hehe..
Jah det syntes det er rigtig hyggeligt med de billeder hehe..men nej nok ikke alle der har samme glæde til ens mavebilleder
hehe så kan man rigtig gå rundt og strutte med en flot mave hehe.. men det bliver dæmle hårdt hvis det bliver en varm sommer, jeg er jo HØJgravid i juli mdr.. haha
Maalene skriver: Nå okay - så er du nok ikke så gammel siden du ikke vil det Hvordan kan det være du ikke tør røbe din alder? Her er mange unge mødre inde Er det planlagt?
Nå okay - så er du nok ikke så gammel siden du ikke vil det Hvordan kan det være du ikke tør røbe din alder? Her er mange unge mødre inde Er det planlagt?
godt er 19 snart 20
Trine89 skriver: nej det er jo lige det hehe.. og der er sikkert også MANGE ting de mænder ikke forstår.. hehe.. Jah det syntes det er rigtig hyggeligt med de billeder hehe..men nej nok ikke alle der har samme glæde til ens mavebilleder hehe så kan man rigtig gå rundt og strutte med en flot mave hehe.. men det bliver dæmle hårdt hvis det bliver en varm sommer, jeg er jo HØJgravid i juli mdr.. haha
flower skriver: godt er 19 snart 20
Maalene skriver: Pyhh ja... Har godt tænkt tanken... Hehe... Kommer til at være 7 måneder henne i juli og 8 måneder henne i august - så med masser af vand i kroppen kommer jeg garanteret til at ligne en hval Men skidt pyt... Hehe... Det er DET HELE værd
Pyhh ja... Har godt tænkt tanken... Hehe... Kommer til at være 7 måneder henne i juli og 8 måneder henne i august - så med masser af vand i kroppen kommer jeg garanteret til at ligne en hval Men skidt pyt... Hehe... Det er DET HELE værd
Det er uden tvivl det hele værd
Men det bliver godt nok noget af en prøvelse.. hehe-
Trine89 skriver: Det er uden tvivl det hele værd Men det bliver godt nok noget af en prøvelse.. hehe-
Maalene skriver: Det må man sige Men så har vi også en GO' undskyldning for at ligne hvaler og ikke orke noget som helst i varmen
Det må man sige Men så har vi også en GO' undskyldning for at ligne hvaler og ikke orke noget som helst i varmen
Hehe jah det er helt rigtig. hehe..
åårh iih det bliver altså en super spændende rejse vi har foran os
Trine89 skriver: Hehe jah det er helt rigtig. hehe.. åårh iih det bliver altså en super spændende rejse vi har foran os
Maalene skriver: Det synes jeg da slet ikke er slemt - troede lige du var 15 eller 16 Er selv 22, så det er jo ikke fordi der er meget forskel så Er det planlagt?
Det synes jeg da slet ikke er slemt - troede lige du var 15 eller 16 Er selv 22, så det er jo ikke fordi der er meget forskel så Er det planlagt?
shit bløder en lille smugle bare det ikke udvikler sig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128