Er det en and??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

slettet_7530

Ja, der er mange ænder herinde..

Ligesom der er mange høns, og klike-køer og sladder-søer og dobbelmoralske dingoer .. Det er faktisk den rene bondegård!!

^Ej sorry, kunne ikke lige lade være - Det er der på alle internettes debatsider, er jeg sikker på!

Istedet for at bruge mit krudt på at stille spørgsmålstegn ved disse mulige ænder, så hopper jeg let og elefant over dem.
Jeg tror da nok at folk kunne tro at jeg også kunne være en and, da jeg på meget kort tid blev forladt af kæresten, så blev sønnemand overfaldet, så mig, så modtog jeg telefoniske trusler og nu ligger jeg syg med H1N1 - Det har ikke lige været mine måneder på det sidste.
Måske jeg skulle til at bidrage med noget at det positive også - Det var da egentlig en go idé 

Anyways, der er ænder - De kan ikke undgåes, desværre.
Og jeg har sådan lyst til at sige "Fred være med dem - Det er jo en sygdom (lystløgneri), lige som OCD og ADHD og og og og"

Man kan mene hvad man vil om bondegården som du så fint kalder det, men det jeg tror gør at folk er mistænksomme overfor personer der virker forkerte på den ene eller anden måde, er at mange herinde skriver fortroligt og hvis så andre taler usandt føler man sig ydmyget og latterliggjort så vil menesket altid agere ved at trække sig, når det føler sig såret eller blottet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

SpunkenJo

If it quacks like a duck and
Looks like a duck

It probably is a duck .....

Eller noget i den retning

Interessant debat! Har selv ofte tænkt, at nogen af de (efterhånden ret så mange) anonyme tråde med sørgelige historier nogen gange er lidt "over the top"
Meeen, det er jo et ømt emne at berøre... Eller ikke at tale om i al almindelighed, men at stille spørgsmålstegn ved sandheden i en tråd oprettet af en ano, kan blive noget værre noget.

- Nogen gange er det bare bedre ikke at lufte sin mistanke, selvom det kan være svært at lade være

Anmeld

16. januar 2011

Sees

Albertesmor skriver:

Man kan mene hvad man vil om bondegården som du så fint kalder det, men det jeg tror gør at folk er mistænksomme overfor personer der virker forkerte på den ene eller anden måde, er at mange herinde skriver fortroligt og hvis så andre taler usandt føler man sig ydmyget og latterliggjort så vil menesket altid agere ved at trække sig, når det føler sig såret eller blottet

Jamen jeg kunne da slet ikke være mere enig.

Jeg siger ikke at det ok, at lave ænder - Jeg fortæller egentlig bare at jeg bare hopper over dem, og lader dem svømme i deres egen sø

Og den med bondegården var egentlig bare lidt en joke, som kom fra en overtræt lille tøs her i det mørke østjylland!

Anmeld

16. januar 2011

slettet_7530

Sees. skriver:

Jamen jeg kunne da slet ikke være mere enig.

Jeg siger ikke at det ok, at lave ænder - Jeg fortæller egentlig bare at jeg bare hopper over dem, og lader dem svømme i deres egen sø

Og den med bondegården var egentlig bare lidt en joke, som kom fra en overtræt lille tøs her i det mørke østjylland!

Anmeld

16. januar 2011

Laulund87

Nej sådan tænker jeg faktisk aldrig..Men jeg kan se mange andre gør, måske jeg bare æder alt råd og er naiv

Anmeld

16. januar 2011

Vingummien

Jeg tror at når man er på sådan en side her, så skal man være åben overfor det hele. Også selvom det kan lyde overdrevent. man ved jo aldrig om det nu er rigtigt. Og sidder man med sådan en tanke, så er det bedre hvis folk springer over indlægget.

Men indtil det modsatte er bevist, jamen så tror jeg på det folk skriver

Anmeld

16. januar 2011

LISBETH:-)

Sees. skriver:

Ja, der er mange ænder herinde..

Ligesom der er mange høns, og klike-køer og sladder-søer og dobbelmoralske dingoer .. Det er faktisk den rene bondegård!!

^Ej sorry, kunne ikke lige lade være - Det er der på alle internettes debatsider, er jeg sikker på!

Istedet for at bruge mit krudt på at stille spørgsmålstegn ved disse mulige ænder, så hopper jeg let og elefant over dem.
Jeg tror da nok at folk kunne tro at jeg også kunne være en and, da jeg på meget kort tid blev forladt af kæresten, så blev sønnemand overfaldet, så mig, så modtog jeg telefoniske trusler og nu ligger jeg syg med H1N1 - Det har ikke lige været mine måneder på det sidste.
Måske jeg skulle til at bidrage med noget at det positive også - Det var da egentlig en go idé 

Anyways, der er ænder - De kan ikke undgåes, desværre.
Og jeg har sådan lyst til at sige "Fred være med dem - Det er jo en sygdom (lystløgneri), lige som OCD og ADHD og og og og"

Anmeld

16. januar 2011

SiLiMiMa

Eva. skriver:

Ja, det sker og sidder med en tråd nu som jeg er sikker på er fake...det har vi jo desværre oplevet flere gange herinde, så håber da det opdages, ellers kan man jo smide en besked til henrik og co, så undersøger de sagen...

ok, så blir man jo nysgerrig

Anmeld

16. januar 2011

SiLiMiMa

jeg tænker faktisk ikke over, at det kunne være en and...... måske er jeg naiv eller også går jeg ikke så højt op i det, men hvis det er meget sørgelige eller voldsomme "historier", bliver man jo meget påvirket og så synes jeg da, det er "fejt", hvis der bare sidder en og finder på det hele....

men som sagt - tænker ikke på det....

Anmeld

16. januar 2011

mariamiss6

numsefisk skriver:

Jeg går bestemt os uden om dem.

Men nogle gange, og kan se nogle steder at jeg ikke er den eneste, klør det i fingeren på mig, for at stille spørgsmåls tegn ved nogle ting. 

Jeg gør det så bare ikke, men syntes det kunne være spændene og høre hvad andre mener.

Jeg er i hvert fald rigtig nok

Nogle gange, hvis emnet fanger mig, og jeg alligevel er i tvivl om noget af det er helt sandt, så stiller jeg da spørgsmål ved det, men siger ikke at jeg ikke tror på det. 

Jeg stiller bare nogle spørgsmål som kan hjælpe mig til selv at beslutte om det sandt eller ej.

Og hvis jeg beslutter mig for at det virker som det hele er sandt nok, så holder jeg mig til emnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.