Er det en and??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Sabina92

hmm. Jeg sidder faktisk med en person lige nu, der skriver privat.

Men kan ikke se om det er en ægte eller en eller anden falsk person der står bag. Det er faktisk ret ubehageligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

MariaJ

Ja, det sker at jeg læser noget herinde som af en eller anden grund giver mig en mærkelig mavefornemmelse. Måske, som du selv siger, hvis der er noget der ikke helt hænger sammen. Jeg gør ikke noget ved det, men svarer ikke, hvis jeg ikke kan svare ærligt. Jeg går som udgangspunkt ud fra at folk har rent mel i posen, og det er da også det indtryk jeg får af folk, når man følger med herinde over tid, men jo, internet kan være et sted at få opmærksomhed, hvis man trænger til det, og det kan baby.dk selvfølgelig også være.

Anmeld

15. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Sabina92 skriver:

hmm. Jeg sidder faktisk med en person lige nu, der skriver privat.

Men kan ikke se om det er en ægte eller en eller anden falsk person der står bag. Det er faktisk ret ubehageligt..

Har så aldrig prøvede det med en privat person.. Gudskelov.. 

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

15. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
MariaJ skriver:

Ja, det sker at jeg læser noget herinde som af en eller anden grund giver mig en mærkelig mavefornemmelse. Måske, som du selv siger, hvis der er noget der ikke helt hænger sammen. Jeg gør ikke noget ved det, men svarer ikke, hvis jeg ikke kan svare ærligt. Jeg går som udgangspunkt ud fra at folk har rent mel i posen, og det er da også det indtryk jeg får af folk, når man følger med herinde over tid, men jo, internet kan være et sted at få opmærksomhed, hvis man trænger til det, og det kan baby.dk selvfølgelig også være.

Ja det er den der mave fornemmelse som gør det hele.

Og self kan baby os være et af de steder. Jeg er bare glad for at vi har sådan nogle rare folk herinde, som altid har et vågnet øje

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

15. januar 2011

Sabina92

numsefisk skriver:

Har så aldrig prøvede det med en privat person.. Gudskelov.. 

Ja vedkommen havde ingen billeder inde, jeg skrev så om det og så kom det på, men det ser på en eller anden måde "gammelt" ud. Men jeg ved jo heller ikke hvilken stil de lige har s;

Gooosh hvor er det underligt

Anmeld

15. januar 2011

aarhusmor

Der er mange "Trolls" derude. Men jeg har altid valgt at det var bedre at tro på alle, end at lade min tvivl guide, for tænk nu hvis jeg tog fejl.

Jeg ville også blive meget ked af det hvis nogen ikke troede på mig. Jeg synes man skal sætte sig i den anden persons sted.

Dernæst har jeg den regel at jeg aldrig sender penge og gaver til folk.

Anmeld

15. januar 2011

Aves.

numsefisk skriver:

Eller tror du på ænder?

Med dette mener jeg, tror du på alt der bliver skrevet herinde, eller stiller du spørgsmåls tegn ved nogle ting.

Jeg læser af og til selv indlæg, hvor jeg godt kan tænke, hmm kan det nu passe? 

Nogle gange tror jeg at nettet, for nogle mennesker, er en god måde, at få fortalt noget spænende, vildt, sørgeligt eller for at få opmærksomhed.

Af og til er der bare nogle ting jeg ikke kan få til at hænge sammen i de "historier" der bliver fortalt herinde.

Og hvad gør du hvis du stiller spørgsmåls tegn ved noget, går du bare uden om det, eller besvare du alligevel emnet?

Ja, det sker og sidder med en tråd nu som jeg er sikker på er fake...det har vi jo desværre oplevet flere gange herinde, så håber da det opdages, ellers kan man jo smide en besked til henrik og co, så undersøger de sagen...

Anmeld

15. januar 2011

slettet_7530

Eller tror du på ænder?

Med dette mener jeg, tror du på alt der bliver skrevet herinde, eller stiller du spørgsmåls tegn ved nogle ting.

Jeg læser af og til selv indlæg, hvor jeg godt kan tænke, hmm kan det nu passe? 

Nogle gange tror jeg at nettet, for nogle mennesker, er en god måde, at få fortalt noget spænende, vildt, sørgeligt eller for at få opmærksomhed.

Af og til er der bare nogle ting jeg ikke kan få til at hænge sammen i de "historier" der bliver fortalt herinde.

Og hvad gør du hvis du stiller spørgsmåls tegn ved noget, går du bare uden om det, eller besvare du alligevel emnet?

Ja jeg ser klart ænder herinde  og jeg stiller spørgsmål eller kommer med kommentarer hvis der er noget jeg synes er en tand for fantastisk  for i nogle af de indlæg jeg har læst kan tingene simpelthen ikke passe sammen rent praktisk.

Men det må da være trist at skulle pynte på historierne for at gøre sig selv interessant

Anmeld

16. januar 2011

Carina1977

Jeg tror da bestemt på at det folk skriver herinde er sandt. jeg vil ikke mistænkeliggøre personer. Selvom tingene måske lyder underlige, så kan de jo sagtens være sande alligevel.

Jeg besvarer de indlæg, hvor jeg føler jeg kan skrive noget fornuftigt. Jeg regner med at det er sandt alt, hvad folk skriver herinde.

Jeg er ikke den mistænksomme type, og hvis der virkelig er nogen der skriver usandheder herinde, så dem om det. det kan de ligge og rode rundt med selv

Anmeld

16. januar 2011

Sees

Ja, der er mange ænder herinde..

Ligesom der er mange høns, og klike-køer og sladder-søer og dobbelmoralske dingoer .. Det er faktisk den rene bondegård!!

^Ej sorry, kunne ikke lige lade være - Det er der på alle internettes debatsider, er jeg sikker på!

Istedet for at bruge mit krudt på at stille spørgsmålstegn ved disse mulige ænder, så hopper jeg let og elefant over dem.
Jeg tror da nok at folk kunne tro at jeg også kunne være en and, da jeg på meget kort tid blev forladt af kæresten, så blev sønnemand overfaldet, så mig, så modtog jeg telefoniske trusler og nu ligger jeg syg med H1N1 - Det har ikke lige været mine måneder på det sidste.
Måske jeg skulle til at bidrage med noget at det positive også - Det var da egentlig en go idé 

Anyways, der er ænder - De kan ikke undgåes, desværre.
Og jeg har sådan lyst til at sige "Fred være med dem - Det er jo en sygdom (lystløgneri), lige som OCD og ADHD og og og og"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.