Er det en and??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.754 visninger
41 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Eller tror du på ænder?

Med dette mener jeg, tror du på alt der bliver skrevet herinde, eller stiller du spørgsmåls tegn ved nogle ting.

Jeg læser af og til selv indlæg, hvor jeg godt kan tænke, hmm kan det nu passe? 

Nogle gange tror jeg at nettet, for nogle mennesker, er en god måde, at få fortalt noget spænende, vildt, sørgeligt eller for at få opmærksomhed.

Af og til er der bare nogle ting jeg ikke kan få til at hænge sammen i de "historier" der bliver fortalt herinde.

Og hvad gør du hvis du stiller spørgsmåls tegn ved noget, går du bare uden om det, eller besvare du alligevel emnet?

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

afrobabies

numsefisk skriver:

Eller tror du på ænder?

Med dette mener jeg, tror du på alt der bliver skrevet herinde, eller stiller du spørgsmåls tegn ved nogle ting.

Nogle gange tror jeg at nettet, for nogle mennesker, er en god måde, at få fortalt noget spænende, vildt, sørgeligt eller for at få opmærksomhed.

Af og til er der bare nogle ting jeg ikke kan få til at hænge sammen i de "historier" der bliver fortalt herinde.

Og hvad gør du hvis du stiller spørgsmåls tegn ved noget, går du bare uden om det, eller besvare du alligevel emnet?

Den er lidt svær, fordi hvis man læser noget meget frygteligt, og mistænker om det nu er rigtigt, så risikerer man jo også at såre folk vildt...

Anmeld

15. januar 2011

Mira0911

numsefisk skriver:

Eller tror du på ænder?

Jeg kan godt sidde sådan lidt og tænke... "Hmm, kan det nu også passe" Mest til ting der lyder noget overdrevet... 

Anmeld

15. januar 2011

Koen.

MoarJ skriver:

Jeg kan godt sidde sådan lidt og tænke... "Hmm, kan det nu også passe" Mest til ting der lyder noget overdrevet... 

Samme her

Anmeld

15. januar 2011

numsefisk

victoria2008 skriver:

Den er lidt svær, fordi hvis man læser noget meget frygteligt, og mistænker om det nu er rigtigt, så risikerer man jo også at såre folk vildt...

Ja jeg syntes bestemt os den er rigtig svær.

Os rigtig svært at forklare, når jeg ikke har lyst til at tage nogle bestemte tråde frem.

Men kan bla huske en, hvor at reglerne var sådan og sådan, med en masse tilskud og sådan. Og selvom der sidder 100 kvinder herinde og har været igennem det, kendte denne person reglerne bedre end alle, for det var hun blevet fortalt.

Anmeld

15. januar 2011

Hasselnødden

numsefisk skriver:

Eller tror du på ænder?

Jeg går bevidst udenom hvis jeg er i tvivl om det er en and.. efter at have læst tråden og indlæggene. Jeg vil gerne kunne besvare det med helt hjerte, hvis du forstår.

Anmeld

15. januar 2011

ønskebørn74

numsefisk skriver:

Eller tror du på ænder?

Ved at vi ind imellem har en snydeprofil herinde... Men synes at staff er ret god til at stoppe det... Du kan jo altid melde et indlæg til staff hvis du har en mavefornemmelse om noget...

Men som udgangspunkt er jeg åben for de info jeg får...

Anmeld

15. januar 2011

wamse

Jeg tror da selvfølgelig på folk, indtil andet er bevist

Nu har jeg jo selv været igennem meget og slemt, og blev faktisk mistroet af en anden bruger på netbaby, om hvorvidt min eksmand havde været voldelig overfor mig Det gjorde så ondt at blive mistroet på den måde, og rammer lige der, hvor man i forvejen føler skam.

Anmeld

15. januar 2011

mor til 2 skønne piger .

må være ærlig og sige jeg stiller spørgsmålstegn ved nogen ting , nogen gange synes jeg det lyder som om nogle historier for et ekstre pift .

og så er det jo bar en side hvor folk kan være anonyme og man ikke kender så mange a dem i den virkelig verden .

men for det meste går jeg ud fra at folk taler sandt  .

Anmeld

15. januar 2011

numsefisk

ønskebarn74 skriver:

Ved at vi ind imellem har en snydeprofil herinde... Men synes at staff er ret god til at stoppe det... Du kan jo altid melde et indlæg til staff hvis du har en mavefornemmelse om noget...

Men som udgangspunkt er jeg åben for de info jeg får...

Her tænker jeg bestemt ikke på snyde profiler

Der ved jeg at rigtig mange er på vagt overfor, og ja de opdager det helt sikkert inde jeg gør

Men mere om folk er lidt bedre til at gøre historen lidt værre end den egentlig er, hvis man kan sige det sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.