numsefisk skriver:
Eller tror du på ænder?
Med dette mener jeg, tror du på alt der bliver skrevet herinde, eller stiller du spørgsmåls tegn ved nogle ting.
Jeg læser af og til selv indlæg, hvor jeg godt kan tænke, hmm kan det nu passe?
Nogle gange tror jeg at nettet, for nogle mennesker, er en god måde, at få fortalt noget spænende, vildt, sørgeligt eller for at få opmærksomhed.
Af og til er der bare nogle ting jeg ikke kan få til at hænge sammen i de "historier" der bliver fortalt herinde.
Og hvad gør du hvis du stiller spørgsmåls tegn ved noget, går du bare uden om det, eller besvare du alligevel emnet?
Du kan godt have ret.
Men det underlige ved det er, at de der lyder vildt overdrevent sjældent er det, derimod er det de mere acceptable historier, der lyder sandsynlige, som godt kan være løgnehistorier.
Vi har rent faktisk haft en af den slags herinde.
Men igen..i den virtuelle verden må man jo så gøre op med sig selv om man vil tro på det eller lade være.
Man skal også huske, at det kan sprede en utrolig dårlig stemning, hvis man begynder at mistænke folk for at lyve i offentligt forum, og hvad nu hvis det virkeligt er sandt, så risikerer man at have anklaget et stakkels menneske for at lyve, og man har mistænkeliggjort dem.
Derfor er det klogest at holde det for sig selv..og så kan man jo for sig selv holde lidt øje med vedkommende, og hvis man så får samlet beviser nok, kan man tage kontakt til Henrik og lade det være op til ham.
Eller..man kan også blot springe hen over vedkommendes indlæg.

Kærligst
Sussie
Anmeld