kristinards skriver:
Mange tak for din hilsen, det hjalp meget det du skrev med at vi også ska gi os lov til at føle glæde selvom det er forfærdeligt hvad der er sket med ham.
Har jo en lille datter på 3 måneder, og vil jo helst ikk ha hun ka mærke alt for meget.
Men lige idag er det rigtig svært ikke at græde mens hun ser det.
Men indså at det er ok stadig at være lykkelig for hende, selvom jeg er knust over hans død.
Så tak for den.
Jeg forstår hvad du mener med at beskytte de små børn for at se sin mor/ far være ked af det.
I september måned mistede jeg min far ( min mor døde for 3 år siden) så jeg stod pludselig i den situation at stå som 20 årig uden nogen forældre jeg kan ringe til, og bede om hjælp eller fortælle dagens gode nyhed, det synes jeg virkede enormt skræmmende, og selvfølgelig tyngdet af sorgen over at miste dem.
Men jeg ønskede ikke min datter skulle mærke den sorg, og den frygt jeg gik rundt med, så derfor måtte jeg kigge mig selv i spejlet, sige det er ok jeg er ked af ikke længere at have nogen forældre, men istedet burde jeg nyde alt det liv og glæde min datter bringer ind i livet. Jeg siger ikke man skal ligge låg på sine følelser bare fordi man har børn, men man bliver nødt til at kunne smile, og lade sig rive med at deres grin og pludren, og så bliver det hele jo lidt lettere 
Anmeld