Min bror er død

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.923 visninger
40 svar
0 synes godt om
15. januar 2011

kristinards

Ja undskyld jeg lige kommer og ødelægger den gode stemning, men jeg blir nødt til at komme af med det.

Har for et par timer siden fået en opringning om at min stedbror (dvs min mors mands søn) er død idag,

Jeg fatter det slet ikk.

Han har været skidt i nat, kastet op, og blev slatten i morges da de tog ham i bad, så de ringede efter ambulancen.

Og så døde han.

De sir det er hjertestop.

Han er 22.

Det ka man da ikk?

Ved slet ikk hva jeg ska gøre?

Hvordan kommer man videre herfra?

Sidste weekend måtte vi aflive den sidste af mine ildere, den 3. på ½ år, og for en måned siden døde min nabos søn på knap 2 år.

Hva sker der for verden???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

TbCp

Åh gud nej hvor forfærdeligt

Så ung og så så pludseligt

Jeg sender et kæmpe kram og mange tanker, selvom det ikke rigtig er til nogen hjælp i sådan en situation.

Anmeld

15. januar 2011

heisamig

ÅRH for søren... Et kæmpe knus til dig...  Det er så frygteligt og nej - det kan man da ikke. Jeg oplevede at miste en af mine rigtig gode veninder for cirka et år siden - hun var 20 - og en morgen vågnede hun bare ikke. Hjertestop. DET KAN MAN DA IKKE? Man får ikke hjertestop som 20 årig eller som 22 årig. Men jo, det gør man åbenbart og gud hvor er det forfærdeligt. Mest fordi - sådan burde det ikke have været.

Det eneste jeg kan sige er, at jeg helt klart synes, at du skal tage imod alt den professionelle hjælp du kan få. Og snakke med så mange om det som muligt. Få det ud i lyset, så du ikke brænder inde med noget..

Du kan altid skrive hvis der er noget!

Anmeld

15. januar 2011

B&J

kristinards skriver:

Ja undskyld jeg lige kommer og ødelægger den gode stemning, men jeg blir nødt til at komme af med det.

Har for et par timer siden fået en opringning om at min stedbror (dvs min mors mands søn) er død idag,

Jeg fatter det slet ikk.

Han har været skidt i nat, kastet op, og blev slatten i morges da de tog ham i bad, så de ringede efter ambulancen.

Og så døde han.

Han er 22.

Det ka man da ikk?

Sidste weekend måtte vi aflive den sidste af mine ildere, den 3. på ½ år, og for en måned siden døde min nabos søn på knap 2 år.

Først verdens største krammer til dig...

jeg ved det er rigtigt hårdt det du går i gennem lige nu, men husk af få snakket med venner og familie om ham det er det der heler bedst inden i men ellers går der den tid der går før det følelse som en alm dag igen.. det er det sværeste i verden det er af midste

mange krammer her fra

Anmeld

15. januar 2011

FruEllingsen

Er Helt tom for ord.

Men et kæmpe kram det skal du have.

Hvor er det tragisk.

Anmeld

15. januar 2011

FruEllingsen

Er Helt tom for ord.

Men et kæmpe kram det skal du have.

Hvor er det tragisk.

Anmeld

15. januar 2011

Frøken J.

kristinards skriver:

Jeg fatter det slet ikk.

Og så døde han.

Han er 22.

Det ka man da ikk?

Åh nej Det virker så meningsløst, når et tilsyneladende raskt unge menneske mister livet! Jeg er  ked af at høre det, og jeg ville ønske, at der var noget jeg kunne gøre eller sige, men ord er fattige i sådan en frygtelig situation! Mine tanker er hos jer.

Anmeld

15. januar 2011

Low

Jeg kondolere dybt!.

Synd at de unge gode mennesker skal forlade jorden 

Anmeld

15. januar 2011

Faith

Åh gud hvor forfærdeligt! Det gør mig frygteligt ondt

Anmeld

15. januar 2011

sarahb

det gør mig virkelig ondt, og sender dig mine dybeste tanker og også til hele familien. Livet er uretfærdigt til tider. Få talt en masse om det og støt hinanden i familien..

Kæmpe Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.