Min bror er død

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Pia.

Det var da frygteligt er helt Tom for ord ... Han må da være blevet syg ... Ej altså det er så tragisk .... De bedste og varmeste tanker fra mig til dig og din stakkels familie ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

MaleneG

Det gør mig ondt at høre, og ja sommetider er verden bare skruet rigtig uretfærdigt sammen

Som de andre skriver kan jeg kun råde dig til at snakke om det, snak om hvad som helst, når som helst om ham. Det lyder fjollet, men det gør sorgen lidt lettere at håndtere fordi man på et tidspunkt har snakket så tilpas meget om personen, at man efterhånden kan acceptere at man ikke længere har dem her fysisk, men kun har minderne. Det gør skide ondt, og det vil det gøre i lang tid endnu, men det bliver lettere, der er lys for enden af tunnelen selvom alting lige i dette øjeblik virker enormt uoverskueligt. Giv dig selv tid til at være ked af det, men giv også dig selv lov til at føle glæde når der sker dig og din familie noget godt.

Anmeld

15. januar 2011

Lone Jakobsen

hold da op hvor tragisk kan slet ikke finde ord, men ville ikke gå uden en hilsen.

håber du har nogen omkring dig der kan støtte og trøste dig

Anmeld

15. januar 2011

Najsen86

hvor er det dog bare tragisk... du får et kæmpe kram herfra

Anmeld

15. januar 2011

Mira0911

Ja undskyld jeg lige kommer og ødelægger den gode stemning, men jeg blir nødt til at komme af med det.

Har for et par timer siden fået en opringning om at min stedbror (dvs min mors mands søn) er død idag,

Jeg fatter det slet ikk.

Han har været skidt i nat, kastet op, og blev slatten i morges da de tog ham i bad, så de ringede efter ambulancen.

Og så døde han.

De sir det er hjertestop.

Han er 22.

Det ka man da ikk?

Ved slet ikk hva jeg ska gøre?

Hvordan kommer man videre herfra?

Sidste weekend måtte vi aflive den sidste af mine ildere, den 3. på ½ år, og for en måned siden døde min nabos søn på knap 2 år.

Hva sker der for verden???

Det kan godt lade sig gøre... Havde en fætter på 20 der døde kort før jul af hjertestop... 

Kæmpe 

Anmeld

15. januar 2011

Lisbeth1985

kristinards skriver:

Ja undskyld jeg lige kommer og ødelægger den gode stemning, men jeg blir nødt til at komme af med det.

Har for et par timer siden fået en opringning om at min stedbror (dvs min mors mands søn) er død idag,

Jeg fatter det slet ikk.

Han har været skidt i nat, kastet op, og blev slatten i morges da de tog ham i bad, så de ringede efter ambulancen.

Og så døde han.

De sir det er hjertestop.

Han er 22.

Det ka man da ikk?

Ved slet ikk hva jeg ska gøre?

Hvordan kommer man videre herfra?

Sidste weekend måtte vi aflive den sidste af mine ildere, den 3. på ½ år, og for en måned siden døde min nabos søn på knap 2 år.

Hva sker der for verden???

Det gør mig ondt, at du har mistet din bror Verden er absolut ikke altid retfærdig!!

Lisbeth

Anmeld

15. januar 2011

Mullebergen

22 år? Hvor er det dog meningsløst 

Tusind medfølende tanker i din og dine nærmeste retning 

Anmeld

15. januar 2011

Vidunderligeunger

det gør mig ondt, at du skulle opleve det.. Det er ikke spor sjovt at miste nogen man holder af.. Mange varme tanker til dig..

Anmeld

15. januar 2011

Bavianis

Det var dog aldeles FRYGTELIGT...

Puha, jeg håber I kan stå sammen i familien og komme tættere ud af dette sammen. Selv om man nok aldrig kommer ud af det - men igennem...

Knus og kram herfra...

Anmeld

15. januar 2011

AnneBJ

Det gør mig ondt! Mange varme tanker, i denne svære stund!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.