Øv.. Min uddannelse kommer til at tage 5 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Dinna88

mor-til-vanessa skriver:

jeg er uddannet frisør.

jeg er lige begyndt at læse på hf og jeg synes det er så fedt. jeg har så meget mere tid med min datter, da jeg har korte dage. hvis jeg arbejde som frisør nu, ville det hedde 4 hverdage 9-17.30 og hver lørdag, så det er da langt federe at studere og have små børn.

Der kan jeg godt se at det er en fordel! Det er da en kæmpe forskel i dit tilfælde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Besm

Hej..

Bare kom igang

Jeg gik i gang med min uddannelse da min barsel med min datter sluttede, og jeg har netop genoptaget mit studie her efter min barsel med min søn. Tror aldrig jeg får så meget tid til mine børn som jeg har nu. Når den virkelige verden melder sig og jeg har fuldtidsarbejde, kan jeg ikke bare blive hjemme når de er syge eller hente tidligt fra institution, så jeg kan kun se fordelene ved at læse imens man får børn.

Selvfølgelig er det hårdt, der er bare så mange ting der skal læses, men jeg har en dejlig mand der tager over op til eksamen og ellers skal børnene jo tidligt i seng og så har jeg hele aftenen.

Jeg læser til sygeplejerske og selvom jeg har børn, har jeg fået 12 i de sidste tre eksamener. Så det er bare et spørgsmål om vilje. Jeg skal læse folkesundhedsvidenskab efter min bachelor, så min udd. tager 5 ½ år.

Man kan hvad man vil....

Anmeld

15. januar 2011

mor-til-vanessa

Dinna88 skriver:

Der kan jeg godt se at det er en fordel! Det er da en kæmpe forskel i dit tilfælde

ja helt klart... lønnen er jo selvfølgelig mindre. men når jeg så er færdig, får jeg mere ud af det

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

Dinna88 skriver:

Lur mig om ikke den måske bliver flyttet - jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle placere den