SussieThyssen skriver:
NU kan det godt være jeg lyder gammel.
Men når du først er 25 så undrer du dig over hvor tiden blev af, og så vil du heller ikke fortyde, at du har ventet.
Så you go girl...få din uddannelse og få baglandet i orden, så kan du også langt bedre nyde at blive mor, og at være blevet lidt ældre.

Kærligst
Sussie
Kan ikke lade være at føle mig truffet, selvom det ikke var din mening 
Jeg har valgt at få barn UNDER uddannelse. Det kan man jo godt... Jeg har 9 undervisningstimer om ugen næste semester, som ikke engang er obligatoriske. Har et familiemedlem, som også fik børn under, og hun afleverede bare en diktafon til holdkammeraterne og fik dem til at optage forelæsningerne..
Og man kan godt have baglandet i orden på min alder. Har en mor, der glæder sig meget, svigerforældre, der ikke kan vente på et barnebarn, og som er klar med en hjælpende hånd, og en far, som også vil glæde sig, men som dog nok lige skal over det første chok 
Derudover har vi en pæn økonomi, begge med store opsparinger. Vi har sat os ind i al den økonomi, der er forbundet med et barn..
Bare for at sige, at det altså ikke nødvendigvis er en dårlig ting ikke at vente.
Anmeld