Bryllups- og dåbskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Dot D

Hvor er de bare flotte Sikke en sød elefant, og sikke en smuk lilla farve du har fået frem Dem kan de kun blive glade for, håber I får en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Mai-pigen

Siljesmor skriver:

Ihvertfald dyrere end at lave det selv, men hellere det end at det ikke fungerer  

Ja, det har du da fuldstændig ret i.. Ihvertfald nogle rigtig flotte kager...

Anmeld

15. januar 2011

PernilleB

Siljesmor skriver:

Nej, du kan bruge alle former for kagedej. Prøv at tjek gruppen "kageklubben" der er en masse opskrifter på  både kager og fyld

hehe, vil jeg prøve...

gad godt være sådan en super mor som kan lave fantastiske kager...

men synes aldrig a de der færdig dej kager fra maizena bliver vellykkede..?? men dejen du laver fx den laver du vel fra bunden ikk..??

Anmeld

15. januar 2011

roenlund

Hvor ville det være dejligt hvis du boede lidt nærmere så du kunne lave navngivningskagen til min søn for dine kager er bare

MEGA FLOTTE

men det er lige rigeligt langt at køre for en kage, så jeg må jo prøve selv...

Anmeld

15. januar 2011

Jarnsaxa

Nøøøøøøøøøøøøøøøøøøj siger jeg bare!

Anmeld

16. januar 2011

Siljesmor

roenlund skriver:

Hvor ville det være dejligt hvis du boede lidt nærmere så du kunne lave navngivningskagen til min søn for dine kager er bare

MEGA FLOTTE

men det er lige rigeligt langt at køre for en kage, så jeg må jo prøve selv...

Du skal bare igang  Det er så hyggeligt og man bliver helt bidt af det  

Anmeld

16. januar 2011

roenlund

Siljesmor skriver:

Du skal bare igang  Det er så hyggeligt og man bliver helt bidt af det  

jeg har lavet nogle, er dog ikke så god til at bage så det er mest blevet til købebunde... men synes bare det tager vildt lang tid med pyntet og der er jo så meget andet jeg skal lave lige i de dage...

Anmeld

25. februar 2011

fif

Siljesmor skriver:

Her er dagens kager  Min veninde skal giftes i morgen og samtidig skal deres søn døbes. Jeg valgte at lave 2 kager, for så kunne vi få dåbskage til eftermiddagskaffen og bryllupskagen efter den store middag  - og så synes jeg samtidig at den lille søde Kasper skulle have sin helt egen kage, så det ikke kun blev bryllup  Det er min første elefantmodellering, og jeg synes han er blevet noget så nuttet  Monogrammet havde jeg hellere ikke prøvet før, men det gik faktisk super nemt.

EEj, hvor er du bare god!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.