Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er dagens kager Min veninde skal giftes i morgen og samtidig skal deres søn døbes. Jeg valgte at lave 2 kager, for så kunne vi få dåbskage til eftermiddagskaffen og bryllupskagen efter den store middag - og så synes jeg samtidig at den lille søde Kasper skulle have sin helt egen kage, så det ikke kun blev bryllup Det er min første elefantmodellering, og jeg synes han er blevet noget så nuttet Monogrammet havde jeg hellere ikke prøvet før, men det gik faktisk super nemt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De er SUPER flotte !
Hvor er de flotte
Wauw hvor er de flotte :O
Hold da fast de er flotte
Slap af de er flotte.... er FULDSTÆNDIG vild med det overdådige monogram og den måde det er sat på... bukker mig i støvet for den kage...
OMG!!!!! Hvor er de bare flotte !!!
Super flot kage
Anasmor skriver: Slap af de er flotte.... er FULDSTÆNDIG vild med det overdådige monogram og den måde det er sat på... bukker mig i støvet for den kage...
Jamen søde Stinna, det er jo dig som har inspireret mig
Tusind tak for jeres søde kommentar. Jeg synes også selv at de er blevet såå fine, og glæder mig rigtig meget til at se reaktionerne fra folk i dag Så håber vi at de også smager godt. Det er chokobunde og mandelbunde med fyld af skovbærmousse og chokolademousse.
Suuuper flotte! Nøj håber jeg kan lave sådan nogle engang =)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128