Bryllups- og dåbskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Siljesmor

Polkaprik skriver:

Super flotte! og er også specielt vild med monogrammet

Michelle

Tak  Ja, monogrammet er blevet rigtig godt, men det var også en kamp at få det til at sidde fast. Det første jeg gjorde i morges da jeg vågnede, var at drøne ud i køleskabet for at tjekke om det stadig sad  - og det gjorde det heldigvis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

birgitte

Siljesmor skriver:

Du kan tro at der fik en del lilla farve til  Men jeg ved at bordopdækningen er i netop den farve, så VILLE have den mørk mørk mørk

og den er smuk smuk smuk!

Anmeld

15. januar 2011

Mai-pigen

Siljesmor skriver:

Her er dagens kager  Min veninde skal giftes i morgen og samtidig skal deres søn døbes. Jeg valgte at lave 2 kager, for så kunne vi få dåbskage til eftermiddagskaffen og bryllupskagen efter den store middag  - og så synes jeg samtidig at den lille søde Kasper skulle have sin helt egen kage, så det ikke kun blev bryllup  Det er min første elefantmodellering, og jeg synes han er blevet noget så nuttet  Monogrammet havde jeg hellere ikke prøvet før, men det gik faktisk super nemt.

FLotte flotte... Bruger du mmf, eller fondant??

Anmeld

15. januar 2011

Siljesmor

Mai-pigen skriver:

FLotte flotte... Bruger du mmf, eller fondant??

Jeg bruger fondant  Synes ikke rigtig jeg kan få det til at lykkedes med MMF.

Anmeld

15. januar 2011

Mai-pigen

Siljesmor skriver:

Jeg bruger fondant  Synes ikke rigtig jeg kan få det til at lykkedes med MMF.

Ok, er det ikke lidt dyrt??

Anmeld

15. januar 2011

PernilleB

Siljesmor skriver:

Nej, synes ikke det er svært men det kræver da en vis tålmodighed  - især i starten, for man skal lige lære de forskellige teknikker. Men pas på!!!! Man bliver bidt af en gal kage, når først man går i gang ha ha ha

jeg er hjemme gående, så har tid nok, og mangler en hobby, og det du lavede der ser jo for lækkert ud..!!!

hvor køber man sådanne matrialer..???

Anmeld

15. januar 2011

Siljesmor

Mai-pigen skriver:

Ok, er det ikke lidt dyrt??

Ihvertfald dyrere end at lave det selv, men hellere det end at det ikke fungerer  

Anmeld

15. januar 2011

Siljesmor

PernilleB skriver:

jeg er hjemme gående, så har tid nok, og mangler en hobby, og det du lavede der ser jo for lækkert ud..!!!

hvor køber man sådanne matrialer..???

Uhh, der er mange steder  Jeg bruger dinkage.dk, kagebutikken.dk, specialkøbmanden.dk - og man kan bruge MANGE MANGE penge på det

Anmeld

15. januar 2011

PernilleB

Siljesmor skriver:

Uhh, der er mange steder  Jeg bruger dinkage.dk, kagebutikken.dk, specialkøbmanden.dk - og man kan bruge MANGE MANGE penge på det

haha... er det spediel kagedej man skal bruge..??

Anmeld

15. januar 2011

Siljesmor

PernilleB skriver:

haha... er det spediel kagedej man skal bruge..??

Nej, du kan bruge alle former for kagedej. Prøv at tjek gruppen "kageklubben" der er en masse opskrifter på  både kager og fyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.