Bryllups- og dåbskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

linefun

Imponerende flotte kager..
Synes ofte det er synd, de "bare" skal spises
Er sikker på de vinder rent ind hos brudepar og dåbsbarn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

ChatH

Siljesmor skriver:

Her er dagens kager  Min veninde skal giftes i morgen og samtidig skal deres søn døbes. Jeg valgte at lave 2 kager, for så kunne vi få dåbskage til eftermiddagskaffen og bryllupskagen efter den store middag  - og så synes jeg samtidig at den lille søde Kasper skulle have sin helt egen kage, så det ikke kun blev bryllup  Det er min første elefantmodellering, og jeg synes han er blevet noget så nuttet  Monogrammet havde jeg hellere ikke prøvet før, men det gik faktisk super nemt.

Hold op hvor er de flotte!!!

Anmeld

15. januar 2011

ChatH

Siljesmor skriver:

Her er dagens kager  Min veninde skal giftes i morgen og samtidig skal deres søn døbes. Jeg valgte at lave 2 kager, for så kunne vi få dåbskage til eftermiddagskaffen og bryllupskagen efter den store middag  - og så synes jeg samtidig at den lille søde Kasper skulle have sin helt egen kage, så det ikke kun blev bryllup  Det er min første elefantmodellering, og jeg synes han er blevet noget så nuttet  Monogrammet havde jeg hellere ikke prøvet før, men det gik faktisk super nemt.

Har du forresten selv formet firkanterne eller er der en form til det??

Anmeld

15. januar 2011

PernilleB

ejh hvor er de bare flotte..!! er dybt misundelig over i kan kan sådan noget der... er det svært a kome i gang med a lærer..??

Anmeld

15. januar 2011

Siljesmor

Chatarina skriver:

Har du forresten selv formet firkanterne eller er der en form til det??

Har selv formet dem  Og det er slet ikke svært.    - og tak for roserne

Anmeld

15. januar 2011

Siljesmor

PernilleB skriver:

ejh hvor er de bare flotte..!! er dybt misundelig over i kan kan sådan noget der... er det svært a kome i gang med a lærer..??

Nej, synes ikke det er svært men det kræver da en vis tålmodighed  - især i starten, for man skal lige lære de forskellige teknikker. Men pas på!!!! Man bliver bidt af en gal kage, når først man går i gang ha ha ha

Anmeld

15. januar 2011

Siljesmor

linefun skriver:

Imponerende flotte kager..
Synes ofte det er synd, de "bare" skal spises
Er sikker på de vinder rent ind hos brudepar og dåbsbarn

Ja, jeg synes også at det er synd at de skal spises ha ha ha Især min lille "Fante"  Ham må de ikke tage livet af

Anmeld

15. januar 2011

birgitte

de er virkelig virkelig smukke begge to og farverne på bryllupskagen er bare så bedårende!!!!

Anmeld

15. januar 2011

Polkaprik

Super flotte! og er også specielt vild med monogrammet

Michelle

Anmeld

15. januar 2011

Siljesmor

birgitte skriver:

de er virkelig virkelig smukke begge to og farverne på bryllupskagen er bare så bedårende!!!!

Du kan tro at der fik en del lilla farve til  Men jeg ved at bordopdækningen er i netop den farve, så VILLE have den mørk mørk mørk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.