Anonym skriver:
Nu har jeg efterhånden kendt ham så længe at jeg ved at han ikke går i byen uden selv at spæde op.
Han er ikke egoist, og han er ikke grådig... (Lige med undtagelse når det kommer fra mig åbenbart
)
Måske han synes han kan tillade sig at trampe på mig, fordi han stadig har følelser i klemme, og så er det nemmere at være et dumt svin, end at vise hvad man egentlig føler?
Men du kan jo reelt set ikke vide det. Det kan godt ske, at han plejer at være sådan, men nu har han jo økonomiske problemer. Jeg forsvarer ham ikke, jeg siger det bare! Og så vil jeg også sige, at det af og til er en prioriteringssag. Jeg fik en sviner af en veninde, fordi jeg ikke havde råd til at deltage i en hel-weekends julefrokost, men hun kunne se på min hjemmeside, at jeg havde købt tøj for nylig. Så var jeg åbenbart ikke fattig! - Og jo, men nogen ting må man ligesom give sig selv for at livet ikke er max nedtur, og jeg havde tabt 22 kilo og kunne ikke passe mit gamle tøj.
Jeg siger bare.. Self. skulle han ikke låne penge af dig, hvis han har råd til andre ting, men omvendt forstår jeg godt, at han tager i byen. For man har da ikke lyst til at sætte livet helt på hold, bare fordi økonomien er dårlig, tvært i mod..
Mht. det sidste: Pas nu på, at du ikke begynder at få følelser igen, fordi du fejlagtigt tror han har dem, og overanalyserer dem. Jeg tvivler meget på, at han har følelser for dig, hvis du ikke engang kan komme i kontakt med ham. Jeg siger det ikke for at være ond, men fordi jeg har været der, og man kan dælme blive såret, hvis man bilder sig selv ting ind.
Men konfrontér ham da med det
På en ordentlig, ikke en sur, måde. Måske har han en god forklaring!