Ville I føle jer udnyttet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.328 visninger
39 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2011

Anonym trådstarter

...Hvis I i sidste weekend havde foræret en eks-kæreste 1000kr. til ting til hans nye hus, fordi han klager over at han ingen penge har, og at han prøver at køre lånet ned osv, og at han så nu, weekenden efter, er taget på druk? (Info fra facebook)

Oveni det havde vi en aftale om at han skulle ringe idag, da jeg gerne vil fortælle ham noget, som har holdt mig vågen i mange nætter, og kl. halv fire skriver han at han ringer så snart han kommer hjem fra arbejde... Kl. halv otte har han stadig ikke ringet, så jeg prøver at ringe op, men sørme så om telefonen ikke er blevet slukket?

Hvordan ville I reagere hvis det var jer der fik den behandling? Ville I føle jer udnyttet eller ville I bare trække på skulderne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

SD21

Jeg ville blive sur og føle mig udnyttet !

Anmeld

14. januar 2011

mama09

Anonym skriver:

...Hvis I i sidste weekend havde foræret en eks-kæreste 1000kr. til ting til hans nye hus, fordi han klager over at han ingen penge har, og at han prøver at køre lånet ned osv, og at han så nu, weekenden efter, er taget på druk? (Info fra facebook)

Oveni det havde vi en aftale om at han skulle ringe idag, da jeg gerne vil fortælle ham noget, som har holdt mig vågen i mange nætter, og kl. halv fire skriver han at han ringer så snart han kommer hjem fra arbejde... Kl. halv otte har han stadig ikke ringet, så jeg prøver at ringe op, men sørme så om telefonen ikke er blevet slukket?

Hvordan ville I reagere hvis det var jer der fik den behandling? Ville I føle jer udnyttet eller ville I bare trække på skulderne?

ville føle mig røv rendt....

men vil aldrig nogensinde låne/giv penge til en eks...

Anmeld

14. januar 2011

Anonym

Jeg lånte min daværende kæreste 4000kr så han kunne betale sin husleje osv, da han har en datter på dengang 3 år, og tænkte self. mest på hende.

Har aldrig set én eneste krone, på trods af utallige opkald og sms'er

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg lånte min daværende kæreste 4000kr så han kunne betale sin husleje osv, da han har en datter på dengang 3 år, og tænkte self. mest på hende.

Har aldrig set én eneste krone, på trods af utallige opkald og sms'er

Det handler ikke så meget om pengene som han fik til de der ting, det handler mere om at jeg virkelig fik ondt af ham, fordi han ingen penge havde, og nu, en uge efter er han taget på druk!
Så kunne han da selv have betalt de ting, som han manglede, hvis han har råd til at tage på druk.

Anmeld

14. januar 2011

Anonym

Anonym skriver:

Det handler ikke så meget om pengene som han fik til de der ting, det handler mere om at jeg virkelig fik ondt af ham, fordi han ingen penge havde, og nu, en uge efter er han taget på druk!
Så kunne han da selv have betalt de ting, som han manglede.

Det er rigtigt, det er super træls gjort af ham..!

Og måske man selv lige kunne have brugt de penge på noget fornuftigt.. 

Anmeld

14. januar 2011

Pena

Ja vi kvinder er nogle gange for gode af os. Og det bliver ris til egen røv. Mig selv incl.

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

Pena skriver:

Ja vi kvinder er nogle gange for gode af os. Og det bliver ris til egen røv. Mig selv incl.

Men hvordan skal jeg lige tackle det?
Skal jeg være ligeglad, eller skal jeg give ham et møgfald eller hvordan?

Anmeld

14. januar 2011

Pena

Anonym skriver:

Men hvordan skal jeg lige tackle det?
Skal jeg være ligeglad, eller skal jeg give ham et møgfald eller hvordan?

Mht de penge, så bør der være en plan for hvornår du får pengene retur, og hvis det overholdes kan du ikke blande dig i hvad han ellers bruger sine penge til.

Mht at du ville tale med ham og han ikke overholder det, så må du tænke på I er gået fra hinanden, så du har ikke længere "krav" på at han skal tale med dig. Mænd har generelt svært ved disse snakke, og garanteret for han bare ikke har lyst til snakken.

Ja gu er han da træls. Jeg ved da ikke hvor mange gange jeg har haft lyst til at ruske de mænd, men vil han ikke, så er det sådan det er. Jeg synes du skal lægge ham fuldstændig bag ham. Sige fuck de 1000 kr og så move on. Det tror jeg din stolthed vil have det bedst med.

Hilsen mig, som ikke selv kan efterleve dette råd.

Anmeld

14. januar 2011

o1Mutte

Altså du har jo selv valgt at forære ham pengene, at han så ikke bruger dem på det du regnede med er da svinsk af ham. Men syntes ikke ligefrem du skal give ham et møgfald. Jeg ville nok mere forklare ham at det ikke var for sjov at han fik de penge, og at det er aller sidste gang han skal regne med hjælp fra din side.

Jeg havde nok valgt at give ham et gavekort til jysk istedet for penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.