Ville I føle jer udnyttet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Pena

Anonym skriver:

Ej ovenstående lød forkert...

hm... Hvad er det jeg gør FORKERT siden jeg ikke fortjener hans respekt, eller fortjener at blive værdsat for de ting jeg gør?

Du gør som sådan ikke noget forkert i at hjælpe lidt. Det ville mange værdsætte og respektere. Det er nok mere ham som måske grundlæggende ikke respekterer dig (sorry) og derfor kan du ikke gøre noget for at få hans respekt.

Prøv at sige til dig selv. Okay jeg har behandlet ham godt, han har skidt på mig. Sikke en røv. Men nu må jeg videre.

Har I børn sammen? Hvis ikke så synes jeg bestemt I skal cutte helt. For din egen skyld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Anonym trådstarter

Pena skriver:

Du gør som sådan ikke noget forkert i at hjælpe lidt. Det ville mange værdsætte og respektere. Det er nok mere ham som måske grundlæggende ikke respekterer dig (sorry) og derfor kan du ikke gøre noget for at få hans respekt.

Prøv at sige til dig selv. Okay jeg har behandlet ham godt, han har skidt på mig. Sikke en røv. Men nu må jeg videre.

Har I børn sammen? Hvis ikke så synes jeg bestemt I skal cutte helt. For din egen skyld.

Vi har ingen børn sammen... Vi skulle have haft, men i sidste øjeblik valgte han at sige "mig eller barnet", og så blev det jo ham!
Og det er nok også godt nok idag... Puha!!!

Anmeld

15. januar 2011

Pena

Anonym skriver:

Det er bare SÅ meget lettere sagt end gjort!
Jeg er slet ikke typen der bare skubber folk væk.
derimod er jeg typen som tilgiver og tilgiver og tilgiver, og giver og giver og giver, og får meget sjældent noget tilbage.
Men lige netop ved ham, havde jeg sgu regnet med at han var lidt klogere end det der.

Tro mig, jeg forstår dig. Jeg har det på samme måde. Så ved godt det er svært.

Jeg ved bare med mig selv jeg får det meget bedre med mig selv når jeg følger mine egne råd.

Kender ALT til at tro at fyren er reel, og pludselig er han bare den største nar. Så bliver man lidt rystet, og prøver at kæmpe. Tror bare man skal smutte.

Anmeld

15. januar 2011

Anonym

Anonym skriver:

Det er bare SÅ meget lettere sagt end gjort!
Jeg er slet ikke typen der bare skubber folk væk.
derimod er jeg typen som tilgiver og tilgiver og tilgiver, og giver og giver og giver, og får meget sjældent noget tilbage.
Men lige netop ved ham, havde jeg sgu regnet med at han var lidt klogere end det der.

Udfra denne tråd virker du som en person, der bliver sparket i ryggen og vender dig om og siger "undskyld", helt ærligt.

Hvorfor er det så vigtigt for dig at have hans respekt og blive værdsat af ham?.......og hvad vil du opnå med at sponsorere nogle ting, han angiveligt ikke har råd til?

Du har vist stadig følelser for ham, synes sgu også, at du skal cutte ham........men det kan du ikke, vel?

Anmeld

15. januar 2011

Pena

Anonym skriver:

Vi har ingen børn sammen... Vi skulle have haft, men i sidste øjeblik valgte han at sige "mig eller barnet", og så blev det jo ham!
Og det er nok også godt nok idag... Puha!!!

Selvom du har ondt nu, og måske i lang tid, så pris dig lykkelig for I ikke fik børn.

Jeg håber du kan lære lidt af dette brud, således at du ikke er så "flink" næste gang. Selvfølgelig skal man være go ved hinanden, men der er en hårfin grænse til at lade folk misbruge en.

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Udfra denne tråd virker du som en person, der bliver sparket i ryggen og vender dig om og siger "undskyld", helt ærligt.

Hvorfor er det så vigtigt for dig at have hans respekt og blive værdsat af ham?.......og hvad vil du opnå med at sponsorere nogle ting, han angiveligt ikke har råd til?

Du har vist stadig følelser for ham, synes sgu også, at du skal cutte ham........men det kan du ikke, vel?

Det jeg har markeret med rødt har du egentlig ganske ret i... Jeg HADER konflikter!

MEN, jeg vil også sige at han hidtil har pisset så meget på mig at følelserne ikke er der længere. Den snak havde vi mellem jul og nytår og besluttede at starte helt forfra, lægge alt bag os, og behandle hinanden ordentligt!
Jeg holder af ham, JA, og jeg kan også godt savne ham i visse situationer (ligesom man kan savne en ven) og savne trygheden... Men jeg ELSKER ham ikke, som en kæreste elsker en kæreste.

Jeg vil intet OPNÅ ved at give ham disse ting, det er ganske enkelt en hjælp, og i min verden sætter man pris på den hjælp man får og modtager.

Anmeld

15. januar 2011

Frøken J.

Bare en sidenote.. Hvordan ved du, at han selv har betalt drukturen? Kunne det ikke være kammeraterne, der giver en omgang bajere, eller lign? Eller han tilfældigvis kender et par bartendere? Jeg har ikke tal på de gange jeg har været på druk med både veninder og venner af hankøn, da jeg var yngre, hvor vi ikke kom af med en krone, men alligevel fik drukket os en kæp i øret..

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Bare en sidenote.. Hvordan ved du, at han selv har betalt drukturen? Kunne det ikke være kammeraterne, der giver en omgang bajere, eller lign? Eller han tilfældigvis kender et par bartendere? Jeg har ikke tal på de gange jeg har været på druk med både veninder og venner af hankøn, da jeg var yngre, hvor vi ikke kom af med en krone, men alligevel fik drukket os en kæp i øret..

Nu har jeg efterhånden kendt ham så længe at jeg ved at han ikke går i byen uden selv at spæde op.
Han er ikke egoist, og han er ikke grådig... (Lige med undtagelse når det kommer fra mig åbenbart )

Måske han synes han kan tillade sig at trampe på mig, fordi han stadig har følelser i klemme, og så er det nemmere at være et dumt svin, end at vise hvad man egentlig føler?

Anmeld

15. januar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Nu har jeg efterhånden kendt ham så længe at jeg ved at han ikke går i byen uden selv at spæde op.
Han er ikke egoist, og han er ikke grådig... (Lige med undtagelse når det kommer fra mig åbenbart )

Måske han synes han kan tillade sig at trampe på mig, fordi han stadig har følelser i klemme, og så er det nemmere at være et dumt svin, end at vise hvad man egentlig føler?

Eller måske du har følelser i klemme og det udnytter han groft?

Anmeld

15. januar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Eller måske du har følelser i klemme og det udnytter han groft?

Taget ud fra et indlæg længere oppe.

"MEN, jeg vil også sige at han hidtil har pisset så meget på mig at følelserne ikke er der længere. Den snak havde vi mellem jul og nytår og besluttede at starte helt forfra, lægge alt bag os, og behandle hinanden ordentligt!
Jeg holder af ham, JA, og jeg kan også godt savne ham i visse situationer (ligesom man kan savne en ven) og savne trygheden... Men jeg ELSKER ham ikke, som en kæreste elsker en kæreste."

Jeg holder af ham, som en ven. Jeg kan lide hans personlighed, men jeg får ikke kriller i maven længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.