ønskebarn74 skriver:
Jeg kan godt forstå dig... Du ringer bare og siger at de ikke kan låne den/dem da i skal have flere børn... Du ønsker ikke at andre slider på dem før du er færdig med at få børn... Og at hun selv må købe en hvis hun ønsker en som din...
INGEN får lov at låne vore ting før vi er færdige med at få børn... Så kan de blive sure/vrede og hys... Det rager mig en høstblomst... Ikke mit problem at de ikke kan administrere deres penge, så der er råd til nyt... Mine ting købt for mine penge...
Havde en venninde (ex venninde) der ved vi har det meste stående, da vi i en af graviditeterne mistede meget sent... Så nu mente hun at hun kunne låne vore møbler, det var jo ikke engang sikkert at vi selv kom til at bruge dem mente hun... Og hun gik amok da jeg sagde nej... Hun havde ingen penge og havde ikke lyst til at købe brugt... Jeg sagde at så når vi endelig fik, så havde jeg købt nyt, men skulle spises af med at det var brugt fordi hun lige skulle bruge 3000kr til ekstensions i stedet for at købe ting til den lille... Jamen hun havde jo regnet med at kunne låne vores ting... Her kommer så min bedste sætning her... HAR DU SPURGT OM DET??? Nej det burde ikke være nødvendigt med en venninde... Jo sagde jeg, for læs mine læber: SVARET ER NEJ OG DET BLIVER VED ET NEJ... Hun pakkede sit lort i tasken og det er så sidste gang jeg så hende og en del af resten af vennerne... For jeg kunne jo godt låne hende tingene... Jeg var jo bare jaloux fordi jeg ikke kan få børn... Så fuck dem også, med sådanne venner behøver man ingen fjender...
Tak fordi du forstår mig..
Og så har du oven i købet stået i sammen situation selv, dejligt med en arts fælde.. 
Men jeg har desværre bare rygrad som en regn orm, så håber at jeg kan holde fast i min beslutning..
(Ønsker inderligt at i får en lille bebs i 2011
)
Anmeld