Jeg må indrømme at jeg faktisk synes det er ret småligt af jer (og dem som giver dig ret gennem denne tråd) at I sidder der med en ny stol og hun ikke må låne den fordi den ikke er slidt nok...
Helt ærligt så ville jeg aldrig løfte et øjenbryn hvis jeg var veninde med en der selvfølgelig tog for givet at hun måtte låne mine ting når jeg nu ikke selv skulle bruge dem... Jeg har lånt masser af babyting ud til veninder, og helt ærligt kan jeg da ikke huske om de har spurgt hver gang... Det er totalt ligegyldigt, for selvfølgelig må de låne!!!
Helt ærligt - det er en AUTOSTOL!!! Hvor meget er det lige at en nyfødt slider på den???
Jeg synes, hvis du vil have andre meninger end den de andre har, at du skulle tage det lidt mere roligt med dine fine nye ting... Det er netop dette - en TING.
Som alligevel skal ligge på en hylde mens din venindes barn kunne have siddet i den. Nyd dog at du KAN låne tingene til din veninde - eller drop hende, for I har tydeligvis to vidt forskellige opfattelser af hvad et venskab er... 
Mvh
Rosa
Der ligger desværre meget mere bag en bare som så..
Vi købte en vugge inden vi overhovedet blev gravide, og den fik de lov til at låne til deres første barn, da vi så fik den igen var den helt gul af nikotin og min mand blev nød til at male den da vi bare ikke kunne få den ren..
Jeg vil også gerne låne autostolen ud til min søster f.eks. det er slet ikke det, men da de ryger rigtig meget og indenfor er jeg ikke vild med tanken om at autostolen hellere ikke kan blive ren den kan man jo ikke bare lige male..
Da tingene desværre ikke altid er gengæld fra deres side, såsom hjælp osv, så synes jeg ikke at jeg Behøves og låne dem vores stol..
Hun kunne jo f.eks. selv spare på alt hende nips olign, jeg sparede da selv sammen til vores stol..
Anmeld