Hvorfor ikke spørge først??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Maja88

Anonym skriver:

Sådan er hun desværre..  Synes det er rigtig surt, for jeg har bare så svært ved og sige nej, og det ved hun..

så må manden sige fra....håber i får det sagt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Sådan er hun desværre..  Synes det er rigtig surt, for jeg har bare så svært ved og sige nej, og det ved hun..

Og det er jo derfor hun opfører sig så respektløst...måske du skulle overveje om jeres relation giver dig noget godt...og siger du fra, så kan det jo være du opdager at hun faktisk ikke er det værd...der er mennesker der bruger andre og så er der dem der lader sig bruge...og forheåbentlig en store gruppe som er hverken enten eller...

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Hvor meget veninde er der lige i hende, hvis hun ikke kan acceptere at i ikke vil låne den ud??????? Det er i da i jeres gode ret til at sige... De kan da ikke bare tage det som en selvfølge at i gerne vil låne den ud.....

Jo sådan er hun desværre, vil gerne låne en masse og have en masse hjælp til alt muligt, men ikke omvendt..

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

heei

er det ikke bare med at ringe til hende og sige som tingene er . at dig og manden har snakket om det, og i har fundet frem til at i ikk ville låne den ud, før i selv er færdig med at få børn. hun burde ikke blive sur, det er da en mormal sag hvis man ikk vil låne ens ting ud, sådan er det da.

hvorfor køber de ikke bare en på udsalg?

Ikke for hende desværre..

Jeg tror ikke de har råd til og købe en helt ny stol, deres økonomi virker stram men hun klatter stadig en masse penge væk..

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

Du er da bare hudløs ærlig og siger at i er meget øm over den autostol da den har været dyr og gerne vil have at den holder til de kommende børn i får og at du håber hun forstår dig.

har du lånt mange ting til  jeres baby af hende, for så kan jeg måske forstå hvorfor hun så ville blive snerpet over det.

Vi har intet lånt overhovedet, da vi ikke har fået samme køn..

Årh hader sådan noget her..

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Kunne hun ikke have sagt det i sjov?

Nej det tror jeg bestemt ikke.. Hun er hudløs ærlig altid, også selv om hun måske såre andre med hendes frembrusende måde..

Anmeld

14. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Jo sådan er hun desværre, vil gerne låne en masse og have en masse hjælp til alt muligt, men ikke omvendt..

Er hun værd at holde kontakt med? Undskyld jeg spørger..... Hun virker bare til at være en utaknemmelig forkælet tøs

Anmeld

14. januar 2011

Malonde1985

Anonym skriver:

Ikke for hende desværre..

Jeg tror ikke de har råd til og købe en helt ny stol, deres økonomi virker stram men hun klatter stadig en masse penge væk..

Så kan man leje en i en babybutik til billige penge om måneden! I sidste ende ku man nok ligeså godt ha købt en selv, men  på denne måde betaler man jo ikke en bondegård for den på én gang

Synes også du skal vente med at sige noget til hun kommer til den tid... Og der siger du så ærligt hvad du mener.

Anmeld

14. januar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Puuhhh utroligt som folk bare kan tage for givet, at man straks vil låne sine ting ud, fordi man ikke selv bruger den.
Og så er det da så uartigt ikke at spørge pænt.
Jeg ville stille og roligt vente og lade som ingen ting
Nå så det komemr til den tid og hun evt. begynder at snakke om det igen, så kan du jo sige at det vil du helst ikke.
Kommer hun så med: Jamen du sagde....
eller
Jamen jeg troede....
Så kan du med sindsro sige, at det husker du ikke at hun har SPURGT om...med tryk på SPURGT.
Men at du altså helt ikke vil låne den ud, for I vil selv gerne have den så ny og ubrugt som muligt til jeres egne børn.
Så er en skovl en skovl og hun har fået et hint om at spørge først.

Kærligst
Sussie

Du siger noget.. Men tror desværre bare at hun vil komme med en kommentar om jeg ikke tror de passer godt på det de låner..  Men 9 mdr kan da ikke andet end slide på ting uanset hvor godt man passer på det..

Anmeld

14. januar 2011

Sabsy

Anonym skriver:

Hej Piger..

Jeg har brug for et lille råd..

Jeg har en veninde som er blevet gravid med hendes andet barn.. Ved den første havde hun en gammel brugt autostol som skulle spændes fast med selen..
Vi var så derover den anden dag, og de fortalte at de var gravide, vi blev jo selvfølgelig glad på deres vejne.. MEN da vi så skulle hjem med vores barn siger hun pludselig: Skat, vi låner da bare Bib og Bib's (vores) autostol den er jo mere smart end vores, når den nu har den base..
Jeg nåede slet ikke og sige noget, for hun havde jo allerede regnet ud at når vores barn ikke kan side i den mere, så skal hun føde..

Problemet er bare at vi købte en splinter ny autostol til 2000 kr da vores barn blev født, og vi har ikke særlig meget lyst til og låne den ud, da vi gerne selv vil have flere børn, og vi ønsker ikke at andre skal slide på vores ting inden vi selv er færdig med og bruge dem..

Jeg ved ikke hvordan jeg skal få det sagt til hende, at vi ikke vil låne den ud, for jeg ved hun bliver skide sur..

Det er da noget underligt noget at gøre :s sig det som det er til hende..Og mangler de en billig autostol har vi vores til salg.. - det kan du altid sige hvis hun bliver sur over det med jeres..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.