Hvad ville I gøre? (Nabo)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Sees

RiUL skriver:

Ih, nogle gange ville man ønske at man kunne redde verden

Men ja, han er virkelig psykopat. Ringer næste gang der bliver noget. Blir helt bange når jeg vågner ved at de skændes, eller hvad han gør ved hende

Ja, for selv om det "Bare" lyder som om de skændes, så kan der altså også godt forgå så meget andet.
Og så meget som du siger de skændes, så lyder det da som om at han har et seriøst tempremant/vrede-problem

Jeg håber dælme hun kommer væk derfra, og at han lærer at styrer sig. Jeg sidder og får helt kuldegysninger på den stakkel piges vegne. Puuuuha!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

RiUL

Sees. skriver:

Ja, for selv om det "Bare" lyder som om de skændes, så kan der altså også godt forgå så meget andet.
Og så meget som du siger de skændes, så lyder det da som om at han har et seriøst tempremant/vrede-problem

Jeg håber dælme hun kommer væk derfra, og at han lærer at styrer sig. Jeg sidder og får helt kuldegysninger på den stakkel piges vegne. Puuuuha!

Ja, det er virkelig heller ikke sjov at høre Og især ikke igår da jeg vågnede ved at hun bare skreg " nej lad være, lad være" og man bare kunne høre at han jagte hende rundt i lejligheden.

Det lyder meget ofte rigtig voldsomt derinde fra.. 

Anmeld

14. januar 2011

Sees

RiUL skriver:

Ja, det er virkelig heller ikke sjov at høre Og især ikke igår da jeg vågnede ved at hun bare skreg " nej lad være, lad være" og man bare kunne høre at han jagte hende rundt i lejligheden.

Ej puuuuha, det må virkelig være ubehageligt for jer, at "stå model" til sådan noget, og så være så magtesløse.
Måske du kan ringe til sådan en "pårørende telefon" eller hvad de hedder? De kan måske vejlede dig til præcis hvordan du skal forholde dig og reagere på det?

Anmeld

14. januar 2011

Sees

RiUL skriver:

http://www.voldmodkvinder.dk/spoerg_de_professionelle.asp

Anmeld

14. januar 2011

signe.

vi har prøvet det samme, dog hvor jeg hørte at han sagde han ville slå hende ihjel.. jeg vækkede min kæreste og fortalte hvad jeg havde hørt.. han ringede så til politiet, og de kom også og besøgte dem. min kæreste havde også prøvet at banke på ved dem, men der blev der ikke lukket op..

Anmeld

14. januar 2011

RiUL

Sees. skriver:

http://www.voldmodkvinder.dk/spoerg_de_professionelle.asp

Jeg har lige ringet derind, og hun sagde at det er ens borgerpligt at ringe til Politiet og anmelde sådan noget!

Anmeld

14. januar 2011

Sees

RiUL skriver:

Jeg har lige ringet derind, og hun sagde at det er ens borgerpligt at ringe til Politiet og anmelde sådan noget!

Så er det jo bare det du skal gøre, så kan du nok også bedre gå i seng med god samvittighed, og så krydser jeg fingre for at hun får den hjælp hun skal have, den stakkels pige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.