Hvad ville I gøre? (Nabo)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

sofia88

RiUL skriver:

Ja, det kan jeg da også godt forstå Men man hører bare at når politiet så kommer ud, så benægter de. Også igen fordi hun måske er bange, men så har man da forsøgt!

Ja det kan desværre godt være sådan!  Har simpelthen så ondt af de piger der lever i sådan et forhold, det er ikke noget liv jo  Kan huske fra mig selv at det tog mig 1 år at få mig selv til at forstå det ikke var godt for mig. Han havde magten & kunne få mig til at gøre præcis hvad han ville.

Heldigvis er jeg blevet så meget stærkere nu & der er fandme ingen mand der nogensinde skal behandle mig sådan igen! 

Håber pigen finder vejen ud af det, det er så synd altså 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

SussieThyssen

sofia88 skriver:

Ja det kan desværre godt være sådan!  Har simpelthen så ondt af de piger der lever i sådan et forhold, det er ikke noget liv jo  Kan huske fra mig selv at det tog mig 1 år at få mig selv til at forstå det ikke var godt for mig. Han havde magten & kunne få mig til at gøre præcis hvad han ville.

Heldigvis er jeg blevet så meget stærkere nu & der er fandme ingen mand der nogensinde skal behandle mig sådan igen! 

You go girl!

Anmeld

14. januar 2011

RiUL

sofia88 skriver:

Ja, det er godt at du er ude af det, og har lært af det

Har selv oplevet et forhold med en meget dominerende kæreste og meget hidsig, det tog også tid at indse at det var helt forkert. Men jeg har heldigvis også lært at det

Men stakkels pige, håber at hun bliver klogere

Anmeld

14. januar 2011

sofia88

SussieThyssen skriver:

You go girl!

Tak søde Sussie 

Anmeld

14. januar 2011

sofia88

RiUL skriver:

Ja, det er godt at du er ude af det, og har lært af det

Har selv oplevet et forhold med en meget dominerende kæreste og meget hidsig, det tog også tid at indse at det var helt forkert. Men jeg har heldigvis også lært at det

Men stakkels pige, håber at hun bliver klogere

Ingen er tjent med sådan noget. Ja, håber også hun bliver klogere 

Anmeld

14. januar 2011

eElak

jeg ville skisme ringe til politiet, næste gang i kunne høre noget..

Anmeld

14. januar 2011

RiUL

sofia88 skriver:

Ingen er tjent med sådan noget. Ja, håber også hun bliver klogere 

Nej lige præcis!

Anmeld

14. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg kan kun sige: RING

Anmeld

14. januar 2011

Sees

Jeg ville ringe til politiet ..

Jeg har selv været i et voldigt forhold - Både fysisk og psykisk vold - Og nogle gange når jeg fik tæsk, ville jeg ønske at væggene havde øjne, eller at der var vinduer naboerne imellem.

Men når folk spurgte mig hvordan jeg havde det så løj jeg dem lige op i hovedet. "JEG HAR DET DA RIGTIG GODT "

Ring til politiet - Forslå hende krisecentre, eller ligende så hun kan komme væk fra den psykopat!!!

Anmeld

14. januar 2011

RiUL

Sees. skriver:

Jeg ville ringe til politiet ..

Jeg har selv været i et voldigt forhold - Både fysisk og psykisk vold - Og nogle gange når jeg fik tæsk, ville jeg ønske at væggene havde øjne, eller at der var vinduer naboerne imellem.

Men når folk spurgte mig hvordan jeg havde det så løj jeg dem lige op i hovedet. "JEG HAR DET DA RIGTIG GODT "

Ring til politiet - Forslå hende krisecentre, eller ligende så hun kan komme væk fra den psykopat!!!

Ih, nogle gange ville man ønske at man kunne redde verden

Men ja, han er virkelig psykopat. Ringer næste gang der bliver noget. Blir helt bange når jeg vågner ved at de skændes, eller hvad han gør ved hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.