Hvad ville I gøre? (Nabo)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.068 visninger
36 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

RiUL

Hej piger

Vi bor i lejlighed, og har derfor 2 naboer. Og vores soveværelse støder op til naboens soveværelse. Vi har boet her i et halv år, og nogle gange skændes de meget højlydt. Det er et ungt kærestepar. Og kaster med ting, og slår eller kaster, ting ind i væggen ind mod vores soveværelse.

Forrige nat vågnede jeg ved at han råbte og skreg (og han lyder meget ondskabsfuld) og kalde sin kæreste for luder osv. Og det var så voldsomt at både min kæreste og jeg vågnede af det. 

Men så i nat/aftes vågnede vi ved deres skænderi igen! Men denne gang skreg hun "nej nej nej lad være" Og man kunne høre at han jagtede hende rundt i lejligheden.

Så sagde jeg til min kæreste, "nu ringer jeg fandme til politiet" Men det ville han ikke ha.

Hvad ville I gøre? Ville I bare blande jer udenom? Eller ville I ringe, både fordi de larmer helt vildt, og fordi jeg er "bange" for at han slår hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

hc=k

Jeg ville ringe til politiet ville jeg. Din nabo får ikke afvide at det er jer der har ringet.

Anmeld

14. januar 2011

sofia88

Jeg har levet i et voldeligt forhold  Og på det tidspunkt boede jeg i lejlighed også, og er virkelig GLAD for naboerne reagerede & ringede til politiet.

Så hvis jeg var dig, ville jeg ringe!

Anmeld

14. januar 2011

JulieE

Uh... Hvor må det være ubehageligt at være "vidne" til. Jge ville klart ringe efter politiet næste gang det sker...

Anmeld

14. januar 2011

RiUL

sofia88 skriver:

Jeg har levet i et voldeligt forhold  Og på det tidspunkt boede jeg i lejlighed også, og er virkelig GLAD for naboerne reagerede & ringede til politiet.

Så hvis jeg var dig, ville jeg ringe!

Okay, fordi min kæreste siger at hvis han slår hende, skal hun nok selv melde ham. Men jeg tvivler. Og man kan sagtens høre at det ikke er for sjov. Altså man kunne bare høre angsten i hendes stemme da hun råbte. Jeg kunne slet ikke sove bagefter

Anmeld

14. januar 2011

RiUL

hc=k skriver:

Jeg ville ringe til politiet ville jeg. Din nabo får ikke afvide at det er jer der har ringet.

Okay, så gør jeg det. Stakkels pige

Anmeld

14. januar 2011

RiUL

JulieE skriver:

Uh... Hvor må det være ubehageligt at være "vidne" til. Jge ville klart ringe efter politiet næste gang det sker...

Ja, især igår, for det lød jo som lidt mere end et skænderi. Man bliver godt nok forskrækket.

Anmeld

14. januar 2011

slettet_7530

Ringe

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

RiUL skriver:

Hej piger

Vi bor i lejlighed, og har derfor 2 naboer. Og vores soveværelse støder op til naboens soveværelse. Vi har boet her i et halv år, og nogle gange skændes de meget højlydt. Det er et ungt kærestepar. Og kaster med ting, og slår eller kaster, ting ind i væggen ind mod vores soveværelse.

Forrige nat vågnede jeg ved at han råbte og skreg (og han lyder meget ondskabsfuld) og kalde sin kæreste for luder osv. Og det var så voldsomt at både min kæreste og jeg vågnede af det. 

Men så i nat/aftes vågnede vi ved deres skænderi igen! Men denne gang skreg hun "nej nej nej lad være" Og man kunne høre at han jagtede hende rundt i lejligheden.

Så sagde jeg til min kæreste, "nu ringer jeg fandme til politiet" Men det ville han ikke ha.

Hvad ville I gøre? Ville I bare blande jer udenom? Eller ville I ringe, både fordi de larmer helt vildt, og fordi jeg er "bange" for at han slår hende?

Min yngste datter bor på kollegie, og i lejligheden ved siden af deres havde de noget af det samme.
De gjorde det, at de kontaktede udlejer og klagede, og da der kom virkeligt ballade en nat, ringede de til politiet.
Kort efter blev lejerne ved siden af sagt op.
Så nu er der ro og fred igen.
Så for pigens egen skyld og jeres husfreds, så gør begge dele.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. januar 2011

sofia88

RiUL skriver:

Okay, fordi min kæreste siger at hvis han slår hende, skal hun nok selv melde ham. Men jeg tvivler. Og man kan sagtens høre at det ikke er for sjov. Altså man kunne bare høre angsten i hendes stemme da hun råbte. Jeg kunne slet ikke sove bagefter

Jeg er helt sikker på hun er bange, bange for at melde ham & derfor gør hun det ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.