Hvad ville I gøre? (Nabo)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Karo

Jeg ville ringe til politiet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

TTM

Som der tidligere er sagt, ville jeg også ringe til politiet. Har selv levet i et voldeligt forhold, og man er meget underkuet, bange så man typisk ikke selv er i stand til og melde samleveren...

Så næste gang de skændes, ville jeg ringe til politiet...

Anmeld

14. januar 2011

JulieE

RiUL skriver:

Ja, især igår, for det lød jo som lidt mere end et skænderi. Man bliver godt nok forskrækket.

Ja, det er ret ubehageligt. Vi kan ogen gange høre vores underboer (mand sidst i 50og polsk kone lidt yngre) skændes og dte synes jeg virkelig er ubehageligt og de råber "Bare" af hinanden

Anmeld

14. januar 2011

RiUL

SussieThyssen skriver:

Min yngste datter bor på kollegie, og i lejligheden ved siden af deres havde de noget af det samme.
De gjorde det, at de kontaktede udlejer og klagede, og da der kom virkeligt ballade en nat, ringede de til politiet.
Kort efter blev lejerne ved siden af sagt op.
Så nu er der ro og fred igen.
Så for pigens egen skyld og jeres husfreds, så gør begge dele.

Kærligst
Sussie

Det er ejerlejligheder, så de kan ikke sådan lige blive smidt ud. Også derfor jeg kun har overvejet at ringe til politiet. Også fordi formanden for lejlighederne, er en ung pige, synes det ville være frygteligt synd for hende hvis hun skulle kontakte ham psykopaten personligt :s Tænk hvis hun fik samme tur, som hans kæreste. 

Men jeg tænker lidt, politiet kan jo ikke gøre så meget heller hvis de kommer ud, og de begge nægter. Men det er da forsøget værd.

Også fordi der er så meget ballade derinde fra om natten

Anmeld

14. januar 2011

LR85

Jeg ville også ringe, og selvfølgelig fortæle om de andre situationer du har været vidne til, som så gentager sig den pågælende nat.

hvis din telefon kan registrere det, ville jeg optage lydene fra din telefon, kamera eller lign.

Anmeld

14. januar 2011

RiUL

sofia88 skriver:

Jeg er helt sikker på hun er bange, bange for at melde ham & derfor gør hun det ikke.

Ja, det kan jeg da også godt forstå Men man hører bare at når politiet så kommer ud, så benægter de. Også igen fordi hun måske er bange, men så har man da forsøgt!

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

RiUL skriver:

Det er ejerlejligheder, så de kan ikke sådan lige blive smidt ud. Også derfor jeg kun har overvejet at ringe til politiet. Også fordi formanden for lejlighederne, er en ung pige, synes det ville være frygteligt synd for hende hvis hun skulle kontakte ham psykopaten personligt :s Tænk hvis hun fik samme tur, som hans kæreste. 

Men jeg tænker lidt, politiet kan jo ikke gøre så meget heller hvis de kommer ud, og de begge nægter. Men det er da forsøget værd.

Også fordi der er så meget ballade derinde fra om natten

Ja, jeg ville da ikke undlade at gøre det. Kommer der tilstrækkeligt med anmeldelser, må pigebarnet da vågne op...kan man da ønske sig.
Øv for en situation.

Anmeld

14. januar 2011

RiUL

TykkeTrunteMor skriver:

Som der tidligere er sagt, ville jeg også ringe til politiet. Har selv levet i et voldeligt forhold, og man er meget underkuet, bange så man typisk ikke selv er i stand til og melde samleveren...

Så næste gang de skændes, ville jeg ringe til politiet...

Okay, fordi det lyder bestemt ikke altid som bare skænderier. Men jeg kan jo ikke se gennem væggene

Anmeld

14. januar 2011

RiUL

louiseandersen85 skriver:

Jeg ville også ringe, og selvfølgelig fortæle om de andre situationer du har været vidne til, som så gentager sig den pågælende nat.

hvis din telefon kan registrere det, ville jeg optage lydene fra din telefon, kamera eller lign.

God ide!

Anmeld

14. januar 2011

RiUL

SussieThyssen skriver:

Ja, jeg ville da ikke undlade at gøre det. Kommer der tilstrækkeligt med anmeldelser, må pigebarnet da vågne op...kan man da ønske sig.
Øv for en situation.

Ja, det må man da håbe Hvis vi kan høre det, kan de andre naboer vel også! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.