Har du betalt dig til en scanning for at se hjerteblink?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Mira0911

Nu har jeg også epilepsi - Så tror jeg kommer til en scanning rimelig tidligt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

oo

nej det har vi ikke, men vi blev jo scannet tidligt og ofte på fertilitetsklinikken, så der var jo ingen grund til at betale sig fra det. jeg ved ikke hvad vi vil gøre hvis jeg bliver gravid igen. ved sidste graviditet var vi jo hunderæde for at det igen sad udenfor livmoderen (og det var fertilitetslægen også), men jeg ved ikke hvordan vi vil reagere hvis vi igen står med to streger

Anmeld

14. januar 2011

quindelist

Næ vi har ikke betalt os fra det, men fik det gratis på den fertilitetsklinik hvor vi fik hjælp.

Vi var derude i går og så det fineste lillebitte hjerteblink, er 7+2 i dag

Anmeld

14. januar 2011

Thalia

Jeg ville ikke betale for at se hjerteblink, jeg synes det er mange penge at give for en scanning der ikke kan vise andet end at der er liv.

For mig at se er der meget mere værdi i scanningerne når man begynder at kunne se at det er en rigtig baby, og derkommer man jo alligevel til NF scanning.

Anmeld

14. januar 2011

A.

Fenja09 skriver:

Vi synes der er rigtig mange scanningstilbud til førstegangsfødende og har derfor valgt det fra, medmindre vi gerne vil vide kønnet (har vi ikke fundet ud af endnu ) og det ikke er muligt at se på de almindelige scanninger   Vi vælger nok at bruge de 1500 kr, som vi har hørt det koster på at købe noget til bebsen når den kommer til verden

mange det er altså kun 2 man får

Anmeld

14. januar 2011

Zibi_84

Jeg synes det er en rigtig fin ide at betale for en scanning, hvis man har pengene) Jeg var til 5 ugers skanning, og det var lige tidligt nok. Så betalte jeg for en 8 ugers scanning, og det var fantastisk at se den lille(og hjerteblink). Man kan da ikke få nok gensyn med den lille)

Anmeld

14. januar 2011

Fenja09

A. skriver:

mange det er altså kun 2 man får

Ikke her hos os i Nordjylland - vi er blevet tilbudt 6 scanninger. Så det er rigeligt

Anmeld

14. januar 2011

A.

Fenja09 skriver:

Ikke her hos os i Nordjylland - vi er blevet tilbudt 6 scanninger. Så det er rigeligt

ja men sådan er det i hele dk medmindre er det noget galt med moren eller barnet

Anmeld

14. januar 2011

Rødhætte

Jeg fik en tryghedsscanning i uge 8 og det var ALLE pengene værd (ca 850 kr)!! Jeg var meget nervøs for om der nu var et lille foster der levede i mig. Til scanningen kunne hun fortælle at hvis man ser hjertelyd i uge 8 er der kun en meget lille chance for en spontan abort.. Det gav mig virkelig ro (selvom jeg var bevidst om at der ikke var nogle garanti)! Hvis du har det lige som jeg havde det vil jeg klar anbefale det

Anmeld

15. januar 2011

Fenja09

A. skriver:

ja men sådan er det i hele dk medmindre er det noget galt med moren eller barnet

Der er intet galt med mig og forhåbentlig heller ikke babyen, men det er hvad vi blev tilbudt af lægen. Begrundet med at jeg er førstegangsfødende, så derfor finder vi det ikke nødvendigt med ekstra scanninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.