Har du betalt dig til en scanning for at se hjerteblink?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du betalt dig til en scanning for at se hjerteblink?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.912 visninger
38 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Mira0911

Jeg kan ikke bestemme mig til hvad jeg skal... 

Jeg vil rigtig gerne ind og have lavet en scanning, for at se hjertet, for at se om Blyp har det godt... 

Hvilken uge er det bedst i? 

Hvor er det sådan okey med priserne for sådan en scanning? 

Kom gerne med erfaringere osv... Gerne Silkeborg området med scanningsklinikker... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

sandratobias

MoarJ skriver:

Jeg vil rigtig gerne ind og have lavet en scanning, for at se hjertet, for at se om Blyp har det godt... 

Kom gerne med erfaringere osv... Gerne Silkeborg området med scanningsklinikker... 

Jeg ville gerne ha haft betalt for det, men har bar ikk haft pengene til det overhovedet... 

Sandra - uge 33+4... 

Anmeld

13. januar 2011

Happiness

Vi gjorde det. Men kun fordi vi skulle til Thailand i 3 uger, og ville være sikker på at den ikke sad udenfor livmoderen, da jeg ik helt stoler på det thailandske hospitalsystem...

Men efter den oplevelse, tror jeg også jeg vil betale mig til det næste gang! Det var dejligt at  være sikker på at der var blink, så man kan glæde sig mere :-)

Anmeld

13. januar 2011

Fenja09

Vi synes der er rigtig mange scanningstilbud til førstegangsfødende og har derfor valgt det fra, medmindre vi gerne vil vide kønnet (har vi ikke fundet ud af endnu ) og det ikke er muligt at se på de almindelige scanninger   Vi vælger nok at bruge de 1500 kr, som vi har hørt det koster på at købe noget til bebsen når den kommer til verden

Anmeld

14. januar 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Havde også vildt meget lyst til, men vent til nf-scanningen. Der er mere at se. Har også hørt man ikke kan se hjerteblink for i uge 7.

Du får mere ud af en scaning senere. Køns eller 3/4d, så gem pengene.

Og man bliver afhængig af scanning hehe har bare lyst til at se den igen og igen

Kan godt forstå at du har lyst, man bliver også meget roligere efter en scanning.

Anmeld

14. januar 2011

Valle81

MoarJ skriver:

Nej:0)

Søde - jeg synes det eruoverflødigt, selvfølgelig er det livsbekræftende, men det er penge ud af vinduet - forstået på den måde at fordi du betaler - mange penge for en tidlig scanning - giver det jo ingen garanti for noget som helst andet end at du får svar på det givent tidspunkt du er derinde.

Vi mistede jo i sommeren 2009 og pga dette fik vi ved næste graviditet tilbudt en tidlig scanning som vi selvfølgelig tog imod da vi blev gravide med Anton - men den gav mig ikke ro i kroppen alligevel. Det var først da vi havdeværet til NF og jeg vidste han var sund og rask og hjertet slog.

Jeg ville aldrig betale for det:0)

Knus

Christina, som ved at din lille blyb har det helt godt derinde:0)

Anmeld

14. januar 2011

Tystys14

Har stemt andet da jeg var til to scanninger for meget, da der var tvivl om min termin  var til scanning i uge 5, uge 11 og uge 17, samt en midt i uge 20. Så vi så vores lille-piges hjerte mange gange og vidste det var som det skulle være.  Har senere fået em 3D/4D scanning.

Var jeg i tvivl om hvordan hun havde det der inde, så havde jeg betalt for en scanning til.

Anmeld

14. januar 2011

Muffinmus

JA-for efter den MA og SA ved jeg hvor led modernatur er og det skal jeg ikke opdage til NF....

Så derfor har jeg både med min søn og datter betalt for at se livmoderen, om den er fin rund indvending, eller ujævn og om der var hjerteblink, 2 gode tegn på at de kan gå godt.

Anmeld

14. januar 2011

dorthemus

MoarJ skriver:

Jeg vil sige GØR DET!!! Det var intet mindre end fantastisk at se det lille  blinke derudaf...det er SÅ svært at forholde sig til, at der vokser et lille menneske inden i én, når man hverken kan mærke eller se noget endnu.

Det er de bedste 500 kr. jeg gav ud mens jeg var gravid

Anmeld

14. januar 2011

Moar2011

MoarJ skriver:

Jeg var det også og det var helt fantasktisk. ville nok anefalde uge 7+5 og op efter

Jeg var så i hobro og det kostede 500.. og man kiggede os på alt andet, altså hvor mange der var, sad det rigtig og var det hele sundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.