Har du betalt dig til en scanning for at se hjerteblink?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

_-Kathrine-_

Vi var hos scanningsjordemoderen i århus, og de er bare helt fantastisk søde...! tror vi gav 700 for det.

Vi så et lille blinkende hjerte 6+0 og det var bare alle pengene værd, selvom det kun var en lille klump vi kunne se.. :-)

Kathrine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

RiUL

Har stemt andet, da vi har bestilt tid til en tidlig scanning, for at se hjerteblink, på mandag Vi skal betale 800 kroner, og så er det jo selvfølgelig en indvendig scanning og jeg er 7+1 på mandag.  

Jeg har også været i tvivl, men ville nu gerne se om der faktisk er noget at glæde sig til Og der er jo lang tid til nf

Anmeld

14. januar 2011

sbs78

ja vi betalte for en tidlig scanning. Jeg havde brug for ro i kroppen. jeg er blevet scannet tidligt hver gang jeg har ventet mig. Men det var kun her sidste gang at vi selv betalte for den.

Anmeld

14. januar 2011

Lotus86

Jeg har også svaret ja. Jeg kunne slet ikke slappe af og var SÅ nervøs hele tiden, efter jeg blev scannet i 6. uge, slappede jeg fuldstændig af, det var virkelig bekræftende at vide at der var noget og, at der var hjerteblink. Når man er blevet scannet og (forhåbentlig) har set hjerteblink, så vil man jo aldrig fortryde at man har brugt de penge på det.

Anmeld

14. januar 2011

mathildemb

Vi betalte for en ekstra scanning, fordi vi tidligere har mistet i 13. uge, og jeg virkelig havde brug for at vide, at alt denne gang var som det skulle være. Så for os var det alle pengene værd, og jeg kunne bedre slappe af.

Anmeld

14. januar 2011

nahoje

Jeg havde også overvejet at betale for en scanning, selvom jeg samtidig synes det er mange penge. Men jeg har ikke rigtig haft symptomer, så ville virkelig gerne have det bekræftet. Men fordi jeg havde blødt lidt i flere dage, sendte min læge mig til scanning. Det var virkelig dejligt at få bekræftet at der var en lille en derinde, og jeg kunne se hjerteblink, selvom jeg kun var uge 5-6. Men jeg kunne heller ikke rigtig se andet end det. Så tror måske man får lidt mere ud af det hvis man venter lidt længere (Hvis man selv skal betale for det). Jeg skal scannes igen d. 28 for at fastslå termin.

Anmeld

14. januar 2011

Musen5

Jeg har ikke brugt penge på scanning efter hjerteblink, men vi ofter 1400 på en 3D scanning.

Det har jeg altid ønsket mig

/Livsmor 12+5

Anmeld

14. januar 2011

Mormilla

Nej jeg synes at det er mange penge på ingen ting. Jeg er blevet scannet flere gange inden uge 12. Men det gør jo ikke at du er sikker på at alt er okay...Men hvis man er nervøs er det godt at få en så man kan se om alt er som det skla være på dette tidspunkt og den kan du jo få på syghuset. Man får jo den scanning i uge 12 og det er jo først efter den at du kan være mere sikker!

Anmeld

14. januar 2011

LISBETH:-)

Mormilla skriver:

Nej jeg synes at det er mange penge på ingen ting. Jeg er blevet scannet flere gange inden uge 12. Men det gør jo ikke at du er sikker på at alt er okay...Men hvis man er nervøs er det godt at få en så man kan se om alt er som det skla være på dette tidspunkt og den kan du jo få på syghuset. Man får jo den scanning i uge 12 og det er jo først efter den at du kan være mere sikker!

Enig det kan være en falsk tryghed.

Har også set hjerteblink men alligevel mistet - så hvis der ikke er en baggrund med gentagende aborter ville jeg vente til NF scanningen.

Anmeld

14. januar 2011

LR85

kan du ikke kontakte din jordemoder?? kan ikke huske hvor tidligt man kan høre hjertelyden, men hvis man kan det allerede så tidligt ville jeg bare vælge det.

Tror ikke jeg ville betale mig for en tryghedsscanning.

Betalte dog for en kønsscanning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.