Regler for at få supplerendedagpenge..timeantal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Snefnug1984

Eva. skriver:

Jeg savner den allerede og er ikke engang stoppet...men de her måneder i praktik og med hveranden weekend og aftenarbejde OG 5500kr netto MINDRE hver måned, det har altså været virkelig hårdt, men nu er jeg snart igennem...7 arbejdsdage...

Jeg har under 5 mdr. tilbage...vi har lige 6 eksamener de sidste 4 mdr...så vildt..

Ja, jeg blev glad, jeg har jo aldrig været ude og arbejde, og har haft et virkelig skidt selvværd, ikke troet jeg var god nok osv...og pludselig åbner verden sig og jeg opdager at der er noget jeg kan...andet end at være moar..

Det glæder mig at høre, at du har fået en god oplevelse og en masse ros, som har bidraget til, at du har fundet en styrke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Aves.

Snefnug26 skriver:

Det glæder mig at høre, at du har fået en god oplevelse og en masse ros, som har bidraget til, at du har fundet en styrke

Det var i hvert fald lige det sidste jeg havde brug for..at opleve mig selv i forhold til andre på den måde...der er sket en del i sommers som har gjort jeg nu er faldet helt på plads i mig(svært at forklare) og det her med praktikken gør så lige at jeg føler jeg kan det hele, eller i hvert fald det alle andre kan...føler mig sgu lidt sej... må man gerne, ikke..

Anmeld

3. februar 2011

christinak

Faldt lige over denne tråd.

Jeg for selv suplerende dagpenge, jeg har skrevet under på fra jobcenteres side af at jeg har over 20 timers arbejde i ugen, for så kan de ikke indkalde mig til kurser og aktivering, og den skulle jeg skrive under på hvis jeg ville have suplerende dagpenge, men jeg må ikke have over 29 timer for så suplerer akassen ikke op.

hilsen christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.