Regler for at få supplerendedagpenge..timeantal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Snefnug1984

Eva. skriver:

Men det er jo ikke så let at få job pt, så mon ikke det bliver det mindste problem..

Tjo.. håber du har ret.. især hvis man bor i en kommune hvor der er ansættelsesstop.. hihi.. Men jeg får det nu ikke selv, for vil ikke væk fra min arbejdsplads

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Pige2009

Rosa skriver:

Du skal have minimum 120 timer de sidste 13 uger op til barselstidspunktet 

Har lige tjekket mine lønsedler og det har jeg altså ikke haft

Anmeld

13. januar 2011

Aves.

JulieE skriver:

Hov har tastet forkert,,, Det er kun 30 uger du kan få supp dagpenge, sorry

Ok... men det er da bedre end intet..

Anmeld

13. januar 2011

Aves.

Tjo.. håber du har ret.. især hvis man bor i en kommune hvor der er ansættelsesstop.. hihi.. Men jeg får det nu ikke selv, for vil ikke væk fra min arbejdsplads

Jeg vil da søge noget....men skal bare have et job så jeg kan overleve imens jeg meget gerne tager uddannelse ved siden af...ved ikke om de ansætter flere...

Anmeld

13. januar 2011

Snefnug1984

Eva. skriver:

Jeg vil da søge noget....men skal bare have et job så jeg kan overleve imens jeg meget gerne tager uddannelse ved siden af...ved ikke om de ansætter flere...

Nej det er netop dét der er problemet. Man må ikke ansætte nogen, selvom en medarbejder fx. siger op. Man må kun ansætte i sygefravær og barselsperioder.. det er vildt latterligt

Anmeld

13. januar 2011

Aves.

Snefnug26 skriver:

Nej det er netop dét der er problemet. Man må ikke ansætte nogen, selvom en medarbejder fx. siger op. Man må kun ansætte i sygefravær og barselsperioder.. det er vildt latterligt

Ikke hernede...jeg stopper i praktik og er blevet opfordret til at søge egen stilling, eller en del af den, så her er der ikke det...

Anmeld

13. januar 2011

Snefnug1984

Eva. skriver:

Ikke hernede...jeg stopper i praktik og er blevet opfordret til at søge egen stilling, eller en del af den, så her er der ikke det...

Det var da dejligt

Anmeld

13. januar 2011

Aves.

Snefnug26 skriver:

Det var da dejligt

Bortset fra det ikke liiiiige er det jeg vil arbejde med, så kan jeg godt bruge pengene og læse ved siden af...så det er nu fint nok og dejligt afstressende i forhold til at være hjemme med tre unger..

Anmeld

13. januar 2011

Snefnug1984

Eva. skriver:

Bortset fra det ikke liiiiige er det jeg vil arbejde med, så kan jeg godt bruge pengene og læse ved siden af...så det er nu fint nok og dejligt afstressende i forhold til at være hjemme med tre unger..

Ja men for en periode, kan det måske være fint nok? Hvis man ved at man ikke skal være der i 10 år

Anmeld

13. januar 2011

Aves.

Snefnug26 skriver:

Ja men for en periode, kan det måske være fint nok? Hvis man ved at man ikke skal være der i 10 år

Præcis... og det er nogle skønne, skønne mennesker, både de ansatte og borgerne dernede... og så er jeg inde et sted, det er jo ikke skidt,..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.