Gravide: Vil du have vaccinen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

<3

Så det vil sige at du fik den udelukkende pga. at du er i øget risikozone? Men ellers ville du ikke have fået den eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

afrobabies

MaybeMe skriver:

Jeg fik vaccinen. Men det var kun fordi jeg arbejder med udviklingshæmmede, og dermed er i større risiko for at få den. Ellers mente hun ikke at det var så nødvendigt igen

Ok, rart nok at vide

Anmeld

13. januar 2011

Thereseh

Nu har jeg kun i mit 30 årige liv, haft influenza 1 gang, og min læge siger at jeg ikke behøver få den, da mit immunforsvar er stærkt. 

Efter min mening, er svine vaccinen ikke testet nok, til at jeg ville turde få den.  

Men jeg forstår godt at så mange er i tvivl, og ender med at ta' den. 

Anmeld

13. januar 2011

SpunkenJo

MaybeMe skriver:

Det lyder godt!

Er igang med at få fat i jordmoderen. Vil gerne lige høre hvad hun mener om det.

Men tror jeg vælger at få den hvis det blir anbefalet af fagfolkene. De ved jo lidt mere om det

Mavefornemmelsen + fagfolk = go' løsning

Anmeld

13. januar 2011

Mormilla

Jeg er gravid i uge 29 og jeg ved ikke i nu hvad jeg vil. Jeg er lidt bange for om der kan ske barnet noget ved at få den...

Anmeld

13. januar 2011

Marco2

Jeg valgte IKKE at få den da jeg har et godt immunforsvar, og læste en del lægefaglige indspark om at de ikke kender bivirkeningerne for fosteret i det lange løb. Der var indenfor den medicinske faggruppe stor spredning på om de synes man skal eller ikke skal vaccineres. Så jeg valgte at hensynet til mit barns sikkerhed for uopdagede bivirkninger skulle vægte højest, samt det faktum at der er rigtig meget kviksølv i vaccinen til grund for min beslutning om IKKE at få den.

AG

Anmeld

13. januar 2011

AnneBJ

Marco2 skriver:

Jeg valgte IKKE at få den da jeg har et godt immunforsvar, og læste en del lægefaglige indspark om at de ikke kender bivirkeningerne for fosteret i det lange løb. Der var indenfor den medicinske faggruppe stor spredning på om de synes man skal eller ikke skal vaccineres. Så jeg valgte at hensynet til mit barns sikkerhed for uopdagede bivirkninger skulle vægte højest, samt det faktum at der er rigtig meget kviksølv i vaccinen til grund for min beslutning om IKKE at få den.

AG

Samme her... Og så på det grundlag at det jo ikke er alle typer influenza der vaccineres mod...

Altså har jeg stemt nej

Anmeld

13. januar 2011

Snuske1985

Har stemt ja, da jeg fik den sidste år (også under testen). Jeg havde ingen bivirkninger andet end at jeg var øm og blå der hvor jeg var blevet stukket i nogle dage...

Mathias er født på terminsdatoen og har ikke nogen mén eller skader...

Er bestemt glad for at have taget imod tilbuddet og os at den virker nu hvor jeg er nybagt mor...!!

Anmeld

13. januar 2011

Minmio

Jeg skal ikke have den for jeg har desværre lige haft det  det var rigtig, rigtig ubehageligt.

Fortryder rigtig meget at jeg ikke er blevet vaccineret

Anmeld

13. januar 2011

S.Maria

Jeg vælger ikke at få den, da jeg ikke føler mig sikker på om den kan skade mit barn evt. på længere sigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.