Gravide: Vil du have vaccinen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Chewy

MaybeMe skriver:

Hvordan reagerede du da du fik vaccinen?

Og der er ingen følger hos dit barn???

Jeg har ikke født endnu, så ved det af goe grunde ikke. Men tror det da ikke Han spræller helt som han plejer

Jeg mærkede det slet ikke. Havde en øm plet, der hvor hun stak, men ellers intet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Happiness

SpunkenJo skriver:

Ingen følger, og han er endda født for tidligt

Jeg var øm der hvor jeg var blevet stukket og havde lette influenza symptomer i knap 48 timer mener jeg, og det var det.

Det lyder godt!

Er igang med at få fat i jordmoderen. Vil gerne lige høre hvad hun mener om det.

Men tror jeg vælger at få den hvis det blir anbefalet af fagfolkene. De ved jo lidt mere om det

Anmeld

13. januar 2011

Happiness

victoria2008 skriver:

Jeg har lige skrevet til min læge, og spurgt om hun råder mig til at få den

Hehe... Ja, der er pludselig mange ting man skal tage hensyn til. Men tror jeg havde valgt den fra hvis jeg ikke var gravid.

Anmeld

13. januar 2011

Happiness

Chewy skriver:

Jeg har ikke født endnu, så ved det af goe grunde ikke. Men tror det da ikke Han spræller helt som han plejer

Jeg mærkede det slet ikke. Havde en øm plet, der hvor hun stak, men ellers intet.

Ja okay, så er det jo ik så slemt. Plejer ik at reagere på vacciner, så håber jeg slipper med det samme, hvis jeg vælger at få den. Har lige haft influenza (forhåbentlig den almindelige..!), så orker ik mere sygdom...

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

MaybeMe skriver:

Hehe... Ja, der er pludselig mange ting man skal tage hensyn til. Men tror jeg havde valgt den fra hvis jeg ikke var gravid.

Der er bare mane forskellige meninger omkring det, så nu vil jeg lige se hvad min læge siger

Anmeld

13. januar 2011

Happiness

victoria2008 skriver:

Der er bare mane forskellige meninger omkring det, så nu vil jeg lige se hvad min læge siger

Ja, de ved trods alt lidt mere om det end os andre. Er lidt spændt på hvad de siger. Skal derop om en halv times tid.

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

MaybeMe skriver:

Ja, de ved trods alt lidt mere om det end os andre. Er lidt spændt på hvad de siger. Skal derop om en halv times tid.

Ok, så må du lige opdatere

Anmeld

13. januar 2011

Bare mig..

Jeg fik den også da jeg var gravid.. Men der var det også i udbrud, det var sidste jul jeg fik den, der hvor den virkelig var gal.. Så jeg kunne ikke se andre muligheder end at få den..

Det er jo en chance at tage uanset hvad man gør, men jeg tror måske mest, at det er mest faligt IKKE at få den..

Anmeld

13. januar 2011

Lusi

Har stemt ja. Fik den sidste år, fordi jeg ligger i risikogruppen, pga. Sukkersygen, og da jeg nu også er gravid oveni, må jeg nok hellere..

Anmeld

13. januar 2011

Happiness

victoria2008 skriver:

Ok, så må du lige opdatere

Skal jeg nok gøre.

Har lige snakket med min jordmoder. Hun siger at hun ville gøre hvad lægen anbefaler. Da der er risici ved begge valg. Men at hvis influenzaen kommer mere i udbrud ala sidste år, ville hun helt klart anbefale det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.