Gravide: Vil du have vaccinen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil du vælge at få en vaccine mod svineinfluenzaen??? Nu når 2 raske mænd er døde af den.. Og de siger at babyen kan få hjerneskade hvis moren får virussen???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.186 visninger
40 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Happiness

Hej i skønne gravide kvinder

Jeg skal til lægen idag og snakke om svineinfluenzaen... Da den er ved at komme i udbrud igen, og er jo bange for hvad den kan gøre ved min baby i maven...

Men er stadig i tvivl om jeg vil have vaccinen, så vil gerne høre plusser og minuser ved avccinen, inden jeg skal snakke med sygeplejsken....

Så kvindfolk: Hvad vil du gøre??? Eller har gjort...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

afrobabies

Jeg tror ikke at jeg vil have den...

Anmeld

13. januar 2011

Chewy

Jeg fik den for 2 uger siden efter anbefaling fra min læge. Hun sagde, de havde lavet forsøg sidste år ved det sidste udbrud ift. gravide, og de påviste at det ikke var skadeligt. Bliver man syg som gravid, så er det langt mere skadeligt for barnet.

Så jeg har gjort det

Anmeld

13. januar 2011

SpunkenJo

Stemt: ja

For jeg fik den selv da jeg var gravid

Anmeld

13. januar 2011

Happiness

Chewy skriver:

Jeg fik den for 2 uger siden efter anbefaling fra min læge. Hun sagde, de havde lavet forsøg sidste år ved det sidste udbrud ift. gravide, og de påviste at det ikke var skadeligt. Bliver man syg som gravid, så er det langt mere skadeligt for barnet.

Så jeg har gjort det

Det er også det jeg tænker. Tænk på det forsøg de har lavet på rotter

Man kan jo først se skaden når de er rimmelig gamle, hvis det skulle vise sig at de har fået skitzofreni...

Men er man sikker på der ik er bivirkninger ved vaccinen???

Men tror nu jeg gør hvad sygeplejsken anbefaler. Men overvejede også lige at ringe til min jordmoder inden...

Anmeld

13. januar 2011

SpunkenJo

Chewy skriver:

Så jeg har gjort det

Jeg va en af dem der fik den i "testen"

Og er glad for det, for ja det er ikke godt at være syg som gravid!

Anmeld

13. januar 2011

Happiness

SpunkenJo skriver:

Stemt: ja

For jeg fik den selv da jeg var gravid

Hvordan reagerede du da du fik vaccinen?

Og der er ingen følger hos dit barn???

Anmeld

13. januar 2011

Happiness

victoria2008 skriver:

Jeg tror ikke at jeg vil have den...

Hvorfor ikke?

Vil bare gerne vide hvorfor folk vælger til og fra. Det er lidt svært synes jeg. Man tager jo lidt beslutningen for sit ufødte barn...

Anmeld

13. januar 2011

SpunkenJo

MaybeMe skriver:

Hvordan reagerede du da du fik vaccinen?

Og der er ingen følger hos dit barn???

Ingen følger, og han er endda født for tidligt

Jeg var øm der hvor jeg var blevet stukket og havde lette influenza symptomer i knap 48 timer mener jeg, og det var det.

Anmeld

13. januar 2011

afrobabies

MaybeMe skriver:

Hvorfor ikke?

Vil bare gerne vide hvorfor folk vælger til og fra. Det er lidt svært synes jeg. Man tager jo lidt beslutningen for sit ufødte barn...

Jeg har lige skrevet til min læge, og spurgt om hun råder mig til at få den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.