Hvad er din ynglings hunderace?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Lou87

Miamaja skriver:

Siden jeg saa en afgansk mynde for forste gang som 6 aarig, var jeg forelsket i denne race og det er derfor en lille drom der er gaaet i opfyldelse nu jeg endelig har 2 af slagsen! (De er gladest naar de lever 2 sammen). MEGET speciel race og SAA fantastiske!!!. Jeg elsker at se dem lobe! De er meget anderledes bygget end alle andre racer, de lober mere som en hest og saa er de UTROLIG blide og lidt forsigtige,foruden at vaere den smukkeste hund. elsker boern og ja at lobe, saa megen plads kraever de altsaa.

Lidt video (haaber den virker) fra vores uber skonne park af henholdsvis Chloe (den mindste paa knap 6 mdr) og Tio .

Vuf vuf

. http://www.youtube.com/watch?v=qUParjnd5M8

http://www.youtube.com/watch?v=Lfwyjthsv2U

Hvad er DIN ynglings race og hvorfor? 

Elsker hunde !!
Så svært for mig og vælge en bestemt race - men holder nu lidt af de små hygge hunde... hehe. Og har derfor selv pt en chihuahua
Næste gang tror jeg det blir en mops, synes simpelthen de er herlige.

Men li lidt billeder af min dejlige waps..
Han er nu 5 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

marhemor

SD21 skriver:

Guud, hvor er hun SMUK ! Hun er virkelig virkelig flot ! Eeeelsker hendes farve !

Mange tak

Vi synes jo også at hun er helt unik, og fantastisk smuk

Anmeld

13. januar 2011

saxa

Uhhh elsker hunde og der er bare så mange fantastiske hunderacer.. Vi har en del hunde i familien - så har svært ved at vælge en enkelt hund ud.. Men nummer et må jo (selvfølgelig) være en Fransk Bulldog, da vi selv er ejere til sådan en.

Her er Yankee på 1 år..

Anmeld

14. januar 2011

Miamaja

marhemor skriver:

Vil da også lige være med her... Min yndlingshund er klart en Grand Danois... Den har også sin helt egen personlighed, "snakker" med sin ejer, har den skønneste, kluntede motorik og så er hun bare en puttehund!

Her er vores Soffy som lige har rundet 1 år

Ja, de er ogsaa skonne og virkelig en SOD hund. vores nabo har samme hund og farve og kon som jeres. Hende kalder de 'ASH' ('aske')

Anmeld

14. januar 2011

Miamaja

Tandfeen i forklædning skriver:

Mine favoritter er Collie, Australian Shepherd (sådan en hund skal jeg have engang!) og så sys jeg at en Schæfer er en vanvittig flot hund

Her er et par billeder af vores skønne Walther  Collie på 3 år..

JAAA - der er jo danmarks smukkeste collie - Han er simpelthen SAA flot!!!

Anmeld

14. januar 2011

..

Kongepuddel!

Det er den mest fantastiske hunderace. Den er hamrende intelligent, den fælder ikke og så har den bare det skønneste sind

Anmeld

14. januar 2011

TbCp

marhemor skriver:

Vil da også lige være med her... Min yndlingshund er klart en Grand Danois... Den har også sin helt egen personlighed, "snakker" med sin ejer, har den skønneste, kluntede motorik og så er hun bare en puttehund!

Hvor er den dejlig!

Anmeld

14. januar 2011

LISBETH:-)

marhemor skriver:

Der var den jo

Hvor er hun bare helt fantastisk og smuk. Dejlig dejlig hund

Anmeld

14. januar 2011

3rollinger

K&S skriver:

Jeg elsker BOXEREN...! Og jeg er helt vild med den tigerstribede

Ditto!! En virkelig skoen hund!!

Anmeld

14. januar 2011

propogberta

Min er helt klart grand danois ! Det er simpelthen den mest fantastiske hund ! Vi har før haft en tigret han. Og 1 dec. fik vi vores lille pige som bare er såååå skøn !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.